فرمانده سپاه فجر فارس؛

فلسفه وجودی مجامع بسیج کمک به ماموریت‌های سازمان‌ها است

فرمانده سپاه فجر فارس فلسفه وجود تشکیل مجامع کمک به ماموریت‌های سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های مختلف از جمله ادارات دولتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار سرتیب سید هاشم غیاثی در جلسه مجمع عالی بسیج استان فارس به تفارن مجمع عالی بسیج و هفته دولت اشاره و عنوان کرد: فلسفه وجودی تشکیل مجامع کمک به ماموریت‌های سازمان‌ها، نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف از جمله دولتی است که بتوانیم ظرفیت‌های مختلف را در قالب ۲۱ قشری که برای بسیج تعریف شده را پای کار بیاوریم و انسجامی به ظرفیت‌هایی که در استان داریم ببخشیم.

او با اشاره به اینکه در آستانه ماه محرم قرار داریم، گفت: امیدواریم که خداوند متعال لطف و عنایت را در حق ما داشته باشند و خود نیز اراده کنیم که همواره در اردوگاه امام حسین (ع) باشیم.

غیاثی، مقام معظم رهبری را نائب بر حق امام عصر (عج) دانست و افرود: که اگر بخواهیم در اردوگاه امام حسین (عج) بمانیم راهی جز تبیعت از نائب امام عصر (عج) مقام معظم رهبری نداریم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: براساس ساختاری که سازمان بسیج تعریف کرده که هیئت رئیسه و تعدادی کارگروهی است، اقداماتی رقم خورده است، کارگروه‌ها نیز مسیر خود را طی خواهند کرد.
انتهای پیام/م

جلسه مجمع عالی بسیج استان فارس

برچسب ها: سپاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار