موتور Infinity Ward قلب تپنده بازی Modern Warfare

شرکت اکتیویژن اعلام کرد که به واسط موتور بازی Infinity Ward، بازی Call of Duty: Modern Warfare آینده بسیار خوبی خواهد داشت.

موتور Infinity Ward قلب تپنده بازی Modern Warfareبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Infinity Ward که یکی از توسعه دهندگان اصلی بازی Call of Duty: Modern Warfare است سعی دارد در این بازی تغییرات زیادی اعمال کند. یکی از تغییرات بسیار مهمی که در این نسخه از بازی اعمال شده است مربوط به بخش کمپین بازی می‌شود، ظاهرا این بخش از بازی نسبت به قبل بسیار پویاتر و طبیعی‌تر شده است و دیگر خبری از نبردهای فضایی در آسمان نخواهد بود؛ طبق اعلام قبلی اکتیویژن، این بازی به طور کامل طبیعی‌سازی شده و قرار نیست در آن موجودات فرا زمینی یا آخرالزمانی وجود داشته باشد.

قرار است به وسیله موتور جدیدی که در این بازی استفاده شده، قابلیت‌ها و موارد زیادی که تاکنون در هیچ کدام از نسخه‌های COD وجود نداشت، به بازی اضافه شوند. از طرفی هم نسل فعلی کنسول‌ها نفس‌های آخر خود را می‌کشند و مدت زمان زیادی از عمر این کنسول‌ها باقی نمانده، پس قطعا شرکت اکتیویژن این عنوان را برای نسل بعدی کنسول‌ها که شامل کنسول‌های PS5 و   Xbox Scarlett می‌شوند، نیز عرضه می‌کند تا از این طریق بتواند فروش خود را بالا ببرد و تلاش‌هایش برای بهبود این بازی بی اثر نماند.

موتور Infinity Ward قلب تپنده بازی Modern Warfare

همچنین یکی از مدیران اکتیویژن اعلام کرد که موتور جدیدی که در ساخت بازی از آن استفاده شده است به طور کامل توانایی بهبود بازی را برای نسل بعدی کنسول‌ها دارد و می‌تواند بازی را به بهترین نحو ممکن باز‌سازی کند. وی همچنین اعلام کرد که هدف این شرکت از ابتدا عرضه بازی Call of Duty: Modern Warfare برای نسل بعدی کنسول بازی‌های رایانه‌ای بوده و سخت افزاری هم که بازی متناسب با آن ساخته شده است بر اساس نسل بعدی کنسول‌ها طراحی شده اما در نهایت تصمیم بر این شد که بازی مذکور یک عنوان بین نسلی باشد.


بیشتر بخوانید: انتشار اطلاعات جدید بازی Death Stranding


بازی Call of Duty: Modern Warfare قرار است در ۲۵ اکتبر برای کنسول‌های Xbox One، PS4 و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود.

انتهای پیام/

عنوان Call of Duty: Modern Warfare با یکی از قوی‌ترین موتورهای ساخت بازی ساخته شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار