صعود ۷۰ نفر از نجاتگران هلال احمر استان اردبیل به قله سبلان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از صعود ۷۰ نفر از نجاتگران و کارکنان جمعیت هلال احمر استان اردبیل به قله سبلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مراسم اعزام این افراد گفت: این صعود که به مناسبت هفته دولت برگزار می‌شود از هر شهرستان استان یک تیم ۵ نفره کوهستان، تیم واکنش سریع استان و تعدادی از کارکنان جمعیت هلال احمر استان حضور خواهند داشت.

او با بیان اینکه این صعود طی دو روز انجام می‌شود، ادامه داد: این تیم ۷۰ نفره مسیر پناهگاه تا قله را با هدف توان افزایی تیم‌های کوهستان جمعیت هلال احمر استان اردبیل طی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل افراد برگزیده هستند، اظهار کرد: کشور ایران جزو کشور‌های حادثه خیز است و جمعیت هلال احمر به دلیل ماهیت امدادرسانی اهمیت و جایگاه ویژه‌ای دارد.

معبودی با بیان اینکه هلال احمری‌ها عمر و وقت خود را صرف خدمت می‌کنند، ادامه داد: امروزه از هلال احمری‌ها به عنوان فرشتگان نجات نام می‌برند.

او با بیان اینکه لباس خدمت جمعیت هلال احمر لباس افتخاری برای هر فرد است، بیان کرد: هر فردی لایق پوشیدن لباس خدمت به خصوص لباس هلال احمر نیست بنابراین باید جایگاه و مسئولیت اجتماعی خود را بشناسیم و به آن عمل کنیم.

حجت الاسلام سید علی فاطمی نیا، مسئول دفتر نهاد نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز گفت: انسان دوستی در جمعیت هلال احمر یک امر شناخته است و کارکنان و داوطلبان این جمعیت بار‌ها ثابت کرده اند که در خدمت به همنوعان از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

او با اشاره به اینکه هلال احمری‌ها در زمان نیاز مردم لباس خدمت پوشیده و به مردم کمک می‌کنند، ادامه داد: هلال احمری‌ها در تسکین آلام بشری و حتی در تسکین آلام زندگی عادی مردم در مناطق محروم نیز تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ح

ایران جزو کشور‌های حادثه خیز است

برچسب ها: هلال احمر ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.