مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان خبر داد؛

افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر بسطام

مجتبی جانعلی گفت: زمین چمن مصنوعی شهر بسطام با هزینه حدود پنج هزار میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ضمن بیان اینکه در پنجمین روز هفته دولت زمین چمن مصنوعی شهر بسطام با زیر بنای یک هزار و ۳۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید، ابراز داشت: برای افتتاح این طرح که از سال ۹۶ کلنگ زنی شد حدود پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

او بابیان اینکه ایجاد زمین چمن مصنوعی در بسیاری از شهر‌های استان سمنان پیگیری می‌شود، افزود: ایجاد زمین چمن انقلاب دامغان، مهدی‌شهر و سرخه از طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور به استان سمنان هستند که امیدواریم با تخصیص اعتبارات به‌زودی شاهد افتتاح این زمین‌ها باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه علاوه بر زمین چمن مصنوعی بسطام دو طرح دیگر نیز برای هفته دولت در نظر گرفته‌شده است، ابراز داشت: سالن باستانی مهدی‌شهر با زیربنای ۳۲۰ مترمربع و سالن چند منظوره درجزین با زیربنای ۸۰۰ مترمربع از دیگر طرح‌های در دست اقدام است.

جانعلی از وجود ۴۹ طرح نیمه تمام ورزشی در شهر‌های استان سمنان خبر داد و تصریح کرد: تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه تمام نیازمند ۲۱۷ میلیارد تومان اعتبار است که البته باید گفت در دولت تدبیر و امید حدود ۲۹ طرح اجرا و ۳۴ طرح نیز در دست اقدام قرار دارد.

او پیشرفت فیزیکی طرح‌های ورزشی را ۵۰ تا ۸۰ درصد خواند و افزود: برای طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد به بالا اعتبار موردنیاز از سوی برنامه‌وبودجه استان پیشنهادشده است که اتمام این طرح‌ها می‌تواند در افزایش سرانه ورزشی استان بسیار موثر باشد.

انتهای پیام / م

پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی طرح‌های ورزشی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.