پایان المپیاد ورزشی بانوان بسیج کشور در دامغان

ششمین دوره المپیاد ورزشی بانوان بسیج کشور در دامغان با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در رقابت‌ها المپیاد ورزشی بانوان بسیج کشور در دامغان، ۷۵۰ ورزشکار از ۲۸ استان در رشته‌های تکواندو، تیراندازی با تپانچه بادی، کاراته، دو و میدانی، جودو، تیراتدازی با کمان رقابت کردند.

در رشته تکواندو تیم‌های استان‌های مازندران، خوزستان و اردبیل به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

تیراندازان استان‌های اصفهان، خوزستان و مرکزی به ترتیب بر سکو‌های اول تا سوم مسابقات تیراندازی با تپانچه بادی ششمین المپیاد ورزشی بانوان بسیجی کشور ایستادند.

در رشته کاراته ورزشکاران بسیجی استان همدان مدال طلای تیمی را به گردن آویختند و تیم‌های کاراته آذربایجان شرقی و کرمانشاه صاحب گردن آویز‌های نقره و برنز این مسابقات شدند.

تیم همدان در رشته دو و میدانی بر سکوی نخست این رقابت‌ها ایستاد و دو میدانی کاران استان‌های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی رتبه‌های دوم و سوم این رشته را کسب کردند.

در رشته جودو ورزشکاران بسیجی استان اصفهان مقام نخست و جودو کاران استان تهران بزرگ و استان آذربایجان شرقی نیز به ترتیب مقام دوم و سوم این رقابت‌ها را بدست آوردند.

در رشته تیر و کمان استان یزد بر سکوی نخست تیمی این مسابقات ایستادند و تیم‌های تیروکمان استان‌های اصفهان و بوشهر به ترتیب بر سکو‌های دوم و سوم این رشته ایستادند.

ورزشکار بسیجی استان خراسان شمالی نیز موفق شدند جام اخلاق ششمین المپیاد ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی سازمان ورزش بسیج کشور را به دست آورند.

انتهای پیام / م

جزئیات اختتامیه مسابقات المپیاد ورزشی بانوان بسیج کشور در دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.