بیش از ۵۲ پروژه شهرداری زاهدان افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد

بیش از ۵۲ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری زاهدان با اعتباری افزون‌بر ۸۴۹ میلیارد ریال امروز در این شهر افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد.

بیش از ۵۲ پروژه شهرداری زاهدان افتتاح و یا کلنگ‌زنی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  عبدالقادر پربار شهردار زاهدان در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرداری اظهار داشت:اعتبار پروژه‌های آماده کلنگ زنی ۵۷۷ میلیارد ریال، پروژه‌های مشارکتی با بخش خصوصی هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال و پروژه‌های قابل افتتاح ۲۷۲ میلیارد ریال است.

عبدالقادر پربار افزود: شهرداری به عنوان یک سازمان عمومی و مردمی همانند سایر دستگاه‌های دولتی پروژه‌های بسیاری را در هفته دولت افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی کرده است.

او ادامه داد: دشمن هموراه تلاش دارد تا جلوی حرکت توسعه و آبادانی ایران را بگیرد و با القای حس ناامیدی مردم را نسبت به نظام بد بین کند.

شهردار زاهدان تصریح کرد: شهرداری یک سازمان عمومی غیر دولتی است که تنها ۱۰ درصد بودجه خود را از طریق دولت دریافت می‌کند و ۹۰ درصد آن به صورت بودجه سالانه خود دستگاه است.

او بیان کرد: بودجه مصوب شهرداری در سالجاری ۴۱۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و برنامه‌های خوبی برای هدایت مناسب این بودجه در نظر گرفته شده است.

پربار اظهار داشت: در حوزه آسفالت معابر که یکی از نیاز‌ها و مشکلات مردم زاهدان است با توجه به قیمت چهار برابری قیر بیش از هشت برابر نسبت به سال‌های قبل آسفالت معابر داشته ایم.

او افزود: حدود ۲ میلیون هکتار کار آسفالت در شهر زاهدان در دستور کار است که ۴۰۰ هزار متر معابر آن عقد قرار داد و در حال انجام است، قرارداد ۲۶۱هزار متر مربع آن با چهار شرکت انجام شده، ۲۵۰ هزار متر مربع تنها در حوزه شهر زیباشهر قرار دارد و ۷۵۰ هزار متر نیز در حوزه روکش آسفالت معابر در دست اقدام است.

رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان نیز اظهار داشت: فعالیت‌های بسیاری در سطح این شهر انجام و کار‌های بزرگی در حال انجام است.

عبدالجلیل شهنوازی ادامه داد: آسفالت معابر شهر زاهدان یکی از مشکلاتی بود که در این شهر دیده می‌شد که کار‌های خوبی تا کنون در این مورد انجام شده است.

او بیان کرد: بیش از پنج کارخانه قیر برای تامین قیر و سرعت کار آسفالت معابر شهر زاهدان بزودی به مجموعه شهرداری اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ع

افتتاح چند  پروژه شهرداری  زاهدان

برچسب ها: شهرداری ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار