بذرپاش خبرداد؛

کاری که توسط مردم انجام گیرد، اثربخش است

رئیس هیئت مدیره بنیاد احسان گفت: کاری که توسط مردم انجام گیرد اثربخشی و رضایتمندی بیشتری دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد بذرپاش رئیس هیئت مدیره بنیاد احسان صبح امروز (چهارشنبه) در اولین رویداد بانوان احسان کننده و نیکوکار اظهار کرد: رویداد بانوی احسان یک مسیر است و این مسیر به سمت تشکیل شبکه جهادی نیکوکاری مومنانه زنان حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه این مسیر مسیری است که در گام دوم انقلاب نیز به آن نیاز است، گفت: مسیر جدی در پیش است.

بذرپاش افزود: با ارزیابی چهل ساله انقلاب دیگر حق نداریم در ادامه مسیر آن آزمون خطا کنیم چرا که در پیشگاه خداوند مسئولین و باید پاسخگو باشیم.

رئیس هیئت مدیره بنیاد احسان با بیان اینکه یکی از نرم افزار‌های موجود بعد از انقلاب این است که کار توسط مردم انجام گیرد، گفت: در محافل زیادی شنیده شده است که کار باید توسط مردم انجام گیرد، اما اینکه چگونه باشد کسی پاسخگو نیست.


بیشتر بخوانید: راه اندازی قرارگاه بنیاد اجتماعی برکت در منطقه شادگان/ تهیه ۲ هزار دام سبک برای حادثه دیدگان استان گلستان


بذرپاش گفت: اقدامات انجام شده نشان می‌دهد که ما در این مسیر حرکت می‌کنیم و از ستاد اجرایی فرمان امام بخشی از فناوری و تکنولوژی را بلد است.

وی با بیان اینکه کاری که توسط مردم انجام گیرد اثربخشی و رضایتمندی بیشتری دارد عنوان کرد: نگاه امروز ب زنان با نگاه‌های فانتزی و کاریکاتوری متفاوت است.

بذرپاش ادامه داد: اینکه ۱۰ درصد جامعه اجتماعی زنان مدیریت کنند، هنر است.

رئیس هیئت مدیره بنیاد احسان افزود: نگاه ما به یک زن اجتماعی این است که یک رهبر اجتماعی تراز ایرانی اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم تا انتهای سال ۹۸ چند مدل مانند رویداد بانوی احسان برگزار کنیم افزود: بدون تردید این امر شدنی است و مدل‌های کارآفرینی رونق پیدا می‌کند.

بذرپاش عنوان کرد در دفاع مقدس نیز به همین گونه بوده چرا که معتقدیم زنان ایرانی یک بانوی احسان ایرانی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار