اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به مخترعان فارس

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور در بازدید از کارگاه پارک علم و فناوری شیراز گفت: به نخبگان و مخترعان تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی اعطاء می‌شود.

مهدی رحیمی مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بیان کرد: علاوه بر اختصاص تسهیلات به نخبگان و مخترعان از سقف یک میلیون تا ۵۰ میلیون تومان، کمک‌های بلاعوض، حمایت‌های برای ایجاد مکان رایگان، در اختیار گذاشتن امکانات برای مخترعان و مشاوره برای آنان در نظر گرفته شده است تا بتوانند محصولات خود را تولید کنند.

او، تصریح کرد: با توجه بیانات گام دوم مقام معظم رهبری سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور شش عنصر را در دستور کار خود قرار داده که از جمله آن تکمیل چرخه علم تا ثروت را به صورت کامل تکمیل کرده و دوم نظام احصاء کشور است که با توجه به نیاز صنعت الویت بندی می‌شود.

رحیمی ادامه داد: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور بر اساس الویت بندی در زمینه رفع مسائل پژوهشی و فناوری در حوزه نظام تحول و نظام علوم انسانی، نظریه پردازی و کرسی آزاد اندیشی فعالیت می‌کند.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور افزود: انتظار می‌رود سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور بتواند در علوم نافع مرجع ساز و علومی که نیاز کشور را تامین می‌کند مرجعیت علمی را در جامعه و جهان سوق دهد.

انتهای پیام/ت

اعطای تسهیلات به مخترعان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار