معاون پارلمانی رئیس جمهور در ایلام:

سیل فروردین ماه با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا به خوبی مدیریت شد

امیری گفت: سیل فروردین ماه که چندین استان‌ کشور را درگیر کرد با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا و هم‌پیمانانش به خوبی مدیریت شد که این ستودنی است.

سیل فروردین ماه با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا به خوبی مدیریت شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حسینعلی امیری عصر روز چهارشنبه در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده و ستاد ویژه اربعین استان ایلام اظهار داشت: سیل با وجود خسارت‌ها و خرابی‌هایی که داشت، اما برکات و مزایای زیادی را نیز برای کشور به ارمغان آورد.

او افزود: از جمله برکات سیل تشدید وفاق، همدلی، اتحاد و همراهی مسئولان دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف فارغ از جناح بندی و گرایش‌های سیاسی و حزبی یا قومی و زبانی بود.


بیشتر بخوانید:دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور با علمای شیعه و سنی


امیری ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مردم با مسئولان در مدیریت سریع سیل تاکید کرد: در وقوع سیلاب همه ایران اعم از مسئولان اجرایی و نظامی، نهاد‌ها و عامه مردم یکپارچه و ید واحده شدند و برای خدمات رسانی و کمک به مناطق سیل زده از هم پیشی گرفتند و سیلاب نمایش اتحاد ابران اسلامی در مواقع حساس است.

او افزود: از دیگر مزایای سیل پایان چند دهه خشکسالی و سیراب شدن دشت‌ها و رودخانه‌های خشک شده بود و نیز اینکه مسیل‌ها و بستر خشک رودخانه‌ها محل امنی برای ساخت و ساز یا کشاورزی و دیگر فعالیت‌های انسانی نیست.

امیری با اشاره به مقوله اربعین هم گفت: به واقع اربعین یک لطف بزرگ از جانب پروردگار برای مسلمانان و به ویژه شیعیان است تا بزرگترین اجتماع خودجوش دینی دنیا را شکل دهند.

او اظهار داشت: اربعین فرصتی ارزنده و اعتباری زایدالوصف به استان ایلام به عنوان دروازه ورود زائران به عتبات عالیات و خادمان سیدالشهدا (ع) بخشیده است.

انتهای پیام/س

سفر معاون پارلمانی رییس جمهور به ایلام

 

برچسب ها: سیل ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.