بهادری جهرمی خبر داد؛

ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان به سیل زدگان استان گلستان

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از ارائه خدمات وکالت و مشاوره حقوقی رایگان به تمامی سیل زدگان استان گلستان خبر داد.

ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان به سیل زدگان استان گلستانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در جریان سفر به استان گلستان با هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان دیدار کردند.

در این دیدار که همراه با اعضای هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضائیه و مرکز کارشناسان رسمی گلستان صورت پذیرفت بهادری جهرمی به معرفی اجمالی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده پرداخت و گفت: مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده کمک حال قوه قضائیه در کشف حقیقت است.

وی افزود: دادگستری‌ها در استان‌های کشور به اعضای مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده به عنوان هم خانواده نگاه می‌کنند. کارشناسان رسمی نیز ظرفیت عظیمی برای دادگستری‌ها و دستگاه قضایی محسوب می‌شوند.

هاشمیان رئیس دادگستری استان گلستان نیز گفت: مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده مزیت‌هایی دارد که باعث می‌شود دادگستری‌ها قدردان آن‌ها باشند.

وی در ادامه افزود: یکی از ماموریت‌های مهمی که مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده می‌تواند دنبال کند این است که اطلاعات حقوقی مردم را در جهت کاهش حجم ورودی پرونده‌ها افزایش بدهد که این امر می‌تواند در کلینیک‌های حقوقی استان گلستان یا نماز‌های جمعه صورت پذیرد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان عنوان کرد:حجم ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی بالاست و اعضای مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه مورد وثوق ما هستند.

در پایان این جلسه، مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه استان گلستان اعلام آمادگی کرد به تمامی سیل زدگان استان گلستان مشاوره حقوقی رایگان ارائه داده و پرونده‌های ناشی از سیل آن‌ها را به صورت معاضدتی بر عهده بگیرند.

انتهای پیام/

اعلام آمادگی مرکز وکلای قوه قضاییه جهت ارائه خدمات حقوقی رایگان به تمامی سیل زدگان گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار