اردبیل آماده میزبانی از مسابقات ملی و بین المللی است

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از آمادگی استان اردبیل برای میزبانی در تمام رشته‌های ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر نگاهی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل صبح امروز در مراسم افتتاحیه دومین المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور در رشته قایقرانی آب‌های ارام دختران در پارک صخره‌ای مجموعه تفریحی شورابیل گفت: معاونت فرهنگی و امور جوانان از تمامی میزبانی‌ها و حضور در مسابقات استقبال می‌کند و تلاش می‌کند تا ارزش‌های اسلامی را از طریق ورزش به جهانیان نشان دهد.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما انقلابی فرهنگی بود و نگاه فرهنگی نشات گرفته از ارزش‌های اسلامی است، بر لزوم اثبات همدلی، اتحاد و توجه به ارزش‌های اسلامی در ورزش تاکید کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان استان اردبیل بیان کرد: هدف از حضور در رقابت‌ها صرفا کسب مقام نیست بلکه باید با ورزش اتحاد و همدلی و توجه به ارزش‌های اسلامی را ثابت کرده و با حضور شایسته در مسابقات اخلاق جوانمردی را معرفی کنیم.

نادر پیران، رئیس گروه ورزش‌های پهلوانی و قهرمانی نیز در این مراسم گفت: نگاه توسعه گرا و برنامه محور به ورزش پایه و کشف استعداد‌های ناب ورزشی از رسالت‌ها و ماموریت‌های اساسی ورزش است.

او افزود: برای گام نهادن در مسیر تعالی و حضور مقتدر در رویداد‌های بزرگ ورزشی بایستی برای ورزش پایه سرمایه گذاری هدفمند انجام شود.

انتهای پیام/ح

آغاز دومین المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.