استان اردبیل مقصد اصلی سفر گردشگران در کشور

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته و اعلام رسانه‌های ملی، استان اردبیل در حال حاضر مقصد اصلی سفر در کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته و اعلام رسانه‌های ملی، استان اردبیل در حال حاضر مقصد اصلی سفر در کشور است.

او بیان کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و تبلیغات گسترده در سطح ملی و بین المللی از سال گذشته تاکنون باعث استقبال ویژه گردشگران در تابستان سال جاری از این استان شده است و ما این استقبال ویژه را مدیون رسانه‌ها هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به تاثیر رسانه‌های ملی، مطبوعات و فضای مجازی در معرفی قابلیت‌های استان ادامه داد: در ماه‌های اخیر معرفی استان اردبیل در شبکه‌های بین المللی و عربی از جمله شبکه العالم باعث حضور گسترده گردشگران عرب به ویژه گردشگران عراقی در استان شده است.

فلاحی ادامه داد: آثار و فواید توسعه گردشگری به طور ملموس در سطح استان احساس شده است و معرفی این حوزه به عنوان محور اول توسعه در استان باید تا حصول نتیجه مطلوب ادامه داشته باشد.

او افزود: شعار-عمل «اردبیل ۱۴۰۰ بر قله گردشگری کشور» اصلی‌ترین برنامه ما برای توسعه گردشگری در استان است و امیدواریم با توسعه زیرساخت‌ها و کمک بخش خصوصی به این مهم دست یابیم.

انتهای پیام/ح

معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
جناب فلاح. مقصد اصلی مازندران و مشهد و چالوس و گیلان می باشد.ترافیک کرج چالوس و تعداد پروازها و قطارهای تهران مشهد اینو میگه نه من.