پایان مسابقات ویژه‌ی بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی

رئیس گروه هماهنگی امور بانوان از پایان مسابقات ویژه‌ی بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی در استان خبرداد.

اسلامی رئیس گروه هماهنگی امور بانوان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: در راستای سیاست‌های وزارت ورزش جوانان و در جهت توسعه‌ی ورزش بانوان این مسابقات در مرداد و شهریور ماه امسال به صورت دوبرنامه برگذار شد.

او افزود: هدف از برگذاری این مسابقات زمینه سازی حضور بانوان در فعالیت‌های ورزشی است.

اسلامی با بیان اینکه استقبال بانوان امسال به نسبت دوره‌های گذشته بیشتر بوده است گفت: این مسابقات در سه رشته‌ی طناب کشی، طناب زنی و فریزبی برگذار شد.

رئیس گروه هماهنگی امور بانوان با اشاره به اینکه رشته طناب کشی به صورت گروهی و دورشته‌ی دیگر به صورت تکی برگذار شد ، افزود: در اختتامیه‌ی این مسابقات نتایج اعلام و لوح سپاس و هدایا‌ی نقدی از طرف هیئت ورزش همگانی استان و شهرستان بیرجند به برندگان اهدا شد.

او بیان کرد: زهرا محمدزاده  از اداره‌ی آموزش و پرورش مقام اول در رشته‌ی طناب زنی و همچنین افسون گنجویی از آموزش و پرورش و عصمت عبدلی از کمیته‌ی امداد از به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این رشته را به دست آوردند.

اسلامی اظهار کرد:مریم جمالی از شرکت نفت ومهناز وداد از اداره‌ی بهزیستی و زهرا قاری از دانشگاه بیرجند مقام‌های اول تا سوم را در رشته‌ی ورزشی فریزبی کسب کردند.

رئیس گروه هماهنگی امور بانوان در پایان گفت:در رشته‌ی طناب کشی نیز گروه آب منطقه‌ی الف مقام اول و آب منطقه‌ی ب مقام دوم و اداره‌ی بهزیستی مقام سوم را به دست آوردند.

مسابقات ویژه‌ی بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی برگذار شد.

انتهای پیام/ک

برگزاری  مسابقات تفریحی ورزشی بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار