کره شمالی: آزمایش‌های موشکی اخیر با هدف تقویت ظرفیت دفاعی کشور صورت گرفته است

روزنامه رسمی کره شمالی اعلام کرد در سایه رفتار‌های امپریالیستی، آزمایش‌های اخیر پیونگ‌یانگ با هدف تقویت ظرفیت دفاعی این کشور صورت گرفته است.

کره شمالی: آزمایش‌های اخیر با هدف تقویت ظرفیت دفاعی صورت گرفته استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری یونهاپ، روزنامه رسمی کره شمالی امروز (پنجشنبه) اعلام کرد آزمایش‌های موشکی اخیر پیونگ یانگ، با هدف تقویت ظرفیت دفاعی و در زمانی انجام می‌شود که رفتار امپریالیستی، حاکمیت دیگر ملت‌ها را در سراسر جهان نقض کرده است.

روزنامه «رودونگ سینمون» امروز در مقاله‌ای نوشت: ما در جهانی زندگی می‌کنیم که رفتار امپریالیستی در بازی کردن با حاکمیت کشورها، بیش از هر زمان دیگری آشکار شده است و تنها کشور‌های محدودی نیستند که به دلیل نداشتن قدرت در دفاع از خود با سرنوشتی تلخ روبه‌رو هستند.

در این مقاله همچنین آمده است: امروز ما چقدر از ته قلبمان احساس افتخار می‌کنیم که به خود متکی هستیم؛ در حالی که این را هم درک می‌کنیم که نتیجه تمکین و وابستگی به قدرت‌های خارجی چقدر خواهد بود.

این مقاله همچنین موشک آزمایش شده کره شمالی در هفته پیش را به عنوان «نیرویی قدرتمند» که کرامت ملت را حفظ خواهد کرد، اعلام و تأکید کرد هر کشوری تنها با قدرت می‌تواند سعادت و شادمانی مردمش را تضمین کند.

گفتنی است کره شمالی از اواخر ماه ژوئیه، هفت موشک و پرتابه کوتاه برد  آزمایش کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار