رئیس پلیس‌راه استان سمنان خبرداد؛

توقیف سمند با خلافی ۵.۶ میلیون تومانی

سرهنگ تقی کبیری گفت: این خودرو دارای پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خلافی پرداخت‌نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس‌راه استان سمنان ضمن بیان اینکه ماموران پاسگاه پلیس‌راه سمنان دامغان هنگام کنترل و پیشگیری از تخلفات حادثه‌ساز در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه سواری سمند دستور ایست می‌دهند، گفت: این خودرو که به علت سرعت غیرمجاز توسط ماموران متوقف‌شده بود در بررسی و استعلام‌های صورت گرفته پلیس مشخص شد دارای پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خلافی پرداخت‌نشده است.

او از انتقال خودروی سمند به پارکینگ برای سیر مراحل قانونی خبر داد و افزود: برابر قانون با رانندگان وسایل نقلیه‌ای که دارای خلافی بیش از مقدار تعیین‌شده باشند برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه دو حادثه منجر به فوت طی ۴۸ ساعت گذشته در استان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: بامداد امروز ساعت ۶:۴۸ برخورد پراید با پژو پارس در کیلومتر دو محور ایوانکی-گرمسار گزارش شد که در این حادثه متاسفانه راننده پراید جان باخت.

کبیری در ادامه تصریح کرد: طی حادثه دیگری روز گذشته در کیلومتر ۶۷ محور سمنان-دامغان واژگونی پژو پارس گزارش شد که در این حادثه نیز از مجموع شش سرنشین یک نفر در دم جان باخت و مابقی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

او افزود: با توجه به پایان تعطیلات با اوج بار مسافران در محور‌های مواصلاتی استان مواجه هستیم که استراحت یک ربع بعد از هر دو ساعت رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و رانندگی با هوشیاری و تمرکز لازم می‌تواند از وقوع این تصادفات تلخ و جبران ناپذیر پیشگیری کند.

انتهای پیام/ح

با رانندگان وسایل نقلیه‌ای که دارای خلافی بیش از مقدار تعیین‌شده باشند برخورد خواهد شد

برچسب ها: حوادث ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار