یک کشته و ۲۲ مصدوم در تصادف اتوبوس با خودروی حامل بتن

رئیس سازمان اورژانس لرستان از جان باختن راننده و مصدوم شدن ۲۲ نفر از مسافران اتوبوس در سانحه رانندگی بین یک دستگاه اتوبوس مسافربری با خودروی سنگین حامل بتن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  رئیس سازمان اورژانس لرستان از جان باختن راننده و مصدوم شدن ۲۲ نفر از مسافران اتوبوس در سانحه رانندگی بین یک دستگاه اتوبوس مسافربری با خودروی سنگین حامل بتن خبر داد.

علاءالدین شیخی با اشاره به سانحه تصادف در محور  الشتر به خرم‌آباد، اظهار کرد: ساعت 2 بامداد امروز پنج‌شنبه سانحه رانندگی بین یک دستگاه اتوبوس مسافربری با خودروی سنگین حامل بتن رخ داد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان اورژانس پس از دریافت اطلاعات سانحه تصادف بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس از خرم‌آباد و ۲ دستگاه نیز از الشتر را به محل اعزام کرد.

رئیس سازمان اورژانس لرستان از مصدوم شدن ۲۲ نفر از مسافرات اتوبوس در این سانحه رانندگی خبر داد و افزود: متأسفانه راننده اتوبوس در این تصادف جان باخت.

شیخی بیان داشت: مصدومان حادثه نیز پس از انجام اقدامات اولیه توسط نیرو‌های اورژانس، به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد برای طی فرایند درمان منتقل شدند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت مصدومان سانحه محور خرم‌آباد به الشتر وخیم نبوده و احتمال ترخیص آنان طی ساعات آینده وجود دارد.

انتهای پیام/ب


تصادف اتوبوس با خودروی حامل بتن ۲۲ مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت

برچسب ها: اورژانس ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار