آغاز ساخت رویای رنگ مهر در استان مرکزی

جشن عاطفه‌ها با شعار با رنگ مهر رویائی بسازیم در استان مرکزی آغاز شد.

آغاز ساخت رویای رنگ مهر در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، مراسم جشن عاطفه‌ها در استان مرکزی با شعار " با رنگ مهر رویائی بسازیم" با فعالیت پایگاه ثابت و سیارجمع اوری کمک‌ها در استان مرکزی آغاز شد.

به این ترتیب طی امروز و فردا ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار کمک‌های استان مرکزی را جمع آوری می‌کنند و مرحله دوم جشن عاطفه‌ها هم ۱۰ مهر ماه به منظور جمع آوری کمک‌های دانش اموزان در سطح مدارس برگزار می‌شود.

با برگزاری جشن عاطفه‌ها و جمع اوری کمک‌ها پیش از بازگشایی مدارس پدر و مادر‌های دانش آموزان بی بضاعت هم می‌توانند برای فرزندان خود در سال تحصیلی جدید لباس و کیف و کفش نو بخرند.

علاوه بر پایگاه‌ها، مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد و و شماره حساب‌های کمیته امدادو پایگاه‌های بسیج، اپلیکیشن صنا هم برای کمک‌های مردم به جشن عاطفه‌ها طراحی شده است.


بیش از ۶ هزار دانش آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته کمیته امداد استان هستند و در جشن عاطفه ها‌ی سال گذشته استان مرکزی بیش از ۳ میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام / ج

جشن عاطفه‌ها با شعار با رنگ مهر رویائی بسازیم در استان مرکزی آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.