فرصت مناسب برای سردار/ جدایی بد موقع رضایی از کلوب بروژ

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در حالی امشب برگزار خواهد شد که ۲ بازیکن ایرانی شانس حضور در این مسابقات را خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب آغاز خواهد شد و ۳۲ تیم راه یافته با قرار گرفتن در ۸ گروه ۴ تیمی برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می‌کنند.  

در فصل گذشته این رقابت ها، کاوه رضایی تنها ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان بود که فرصت چندانی برای بازی در ترکیب تیم کلوب بروژ بلژیک پیدا نکرد و تیمش هم در همان مرحله گروهی حذف شد. رضایی اگر در کلوب بروژ باقی می‌ماند ممکن بود این فصل هم در لیگ قهرمانان به میدان برود، اما با انتقال قرضی او به شارلروا، این فرصت برای رضایی تکرار نشد.   اما این فصل زنیت سن پترزبورگ با مهاجم ایرانی خود جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد و با قرار گرفتن در سید یک که تیم‌های بزرگی مانند لیورپول، بایرن مونیخ، بارسلونا، پاری سن ژرمن  و منچستر سیتی در آن قرار دارند، دست به کار بزرگی زد.


بیشتر بخوانید:

کاوه با شارلوا به اوج بازمی‌گردد؟ / سال سخت ملی‌پوش ایرانی در کلوب بروژ

جدایی ملی پوش ایرانی از کلوب بروژ/ بازگشت رضایی به شارلوا


صادق محرمی، مدافع ملی پوش دینامو زاگرب هم دیگر ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان خواهد بود البته محرمی بر خلاف سردار  آزمون که به خوبی در ترکیب ثابت تیمش جا افتاده و آمار خوبی بر جای گذاشته، جایی در ترکیب ثابت دینامو زاگرب ندارد و به عنوان بازیکن تعویضی و شاید برای دقایقی وقت بازی کردن پیدا می کند.


بیشتر بخوانید:

لژیونر پرسپولیس در لیست فروش قرار گرفت

محرمی مصدوم شد/ مدافع سابق پرسپولیس از لیست دینامو خارج می‌شود؟


آزمون پیش از این و زمانی که در تیم روستوف روسیه بازی می‌کرد، در لیگ قهرمانان اروپا موقعیت بازی پیدا کرد و توانست برابر تیم‌های بزرگی، چون اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ گلزنی کند تا پس از چندین سال پای یک بازیکن ایرانی به گلزنی در این رقابت‌ها باز شود.

مسلما لیگ قهرمانان اروپا شانس بسیار خوبی برای سردار است تا با تکرار درخشش‌های خود در این مسابقات که به نوعی معتبر‌ترین رقابت‌های باشگاهی جهان به شمار می‌رود، نام خود را بیش از گذشته بر سر زبان‌ها بیندازد و راهی تیم بزرگ تری شود.


بیشتر بخوانید:

آزمون به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مقابل سوچی انتخاب شد

رشد قیمت میلیون یورویی آزمون پس از دبل‌های متوالی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لژیونرهای فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.