به همت خیران؛

پایگاه امداد ونجات جاده‌ای روستای دهوک دشتی افتتاح شد

پایگاه امداد ونجات جاده‌ای روستای دهوک یادمان شهید محمدامین بکمی در بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتی با حضور معاون استاندار بوشهر بهره‌برداری شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پایگاه امداد ونجات جاده‌ای روستای دهوک به همت خیران شهرستان دشتی و با اعتبار۵۰۰ میلیون ریال ساخته شده است.

وجود این پایگاه در زمینه امدادرسانی هنگام حوادثی مانند سیلاب، زلزله، تصادفات جاده‌ای و موارد مربوط به کوهستان موثر خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر در مراسم افتتاح این پایگاه با تاکید بر گسترش آموزش‌های امداد ونجات گفت: با توجه به حوادثی که در این منطقه رخ می‌دهد، جای چنین پایگاهی خالی بود و باید از کسانی که برای ساخت آن همت کردند، تشکر کرد.

پایگاه امداد ونجات جاده‌ای روستای دهوک دشتی افتتاح شد

حسن ابراهیمی از فرماندار دشتی خواست با پیگیری‌های لازم به افزایش امکانات و تجهیزات این پایگاه امدادی کمک کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز گفت: با توجه به حادثه خیز بودن منطقه، وجود این پایگاه بسیار ضروری بود اگر چه در کنار ایجاد پایگاه امدادی آموزش به مردم برای مقابله با حوادث هم ضروری است.

غلامرضا حاجیانی افزود: این پایگاه به صورت شبانه روزی فعال خواهد بود و استقرار آمبولانس در منطقه می‌تواند در کمک رسانی به روستا‌های اطراف مثمر باشد.

او بیان کرد: البته این پایگاه به تجهیزات امداد کوهستان نیاز دارد و امیدواریم استانداری در این زمینه کمک کند.

آغاز ساختمان هلال احمر شهرستان دشتی در هفته دولت

ایجاد ساختمان آموزشی، امدادی، اداری و فرهنگی هلال احمر شهرستان دشتی با زیربنای دو هزار و ۶۰ مترمربع درسه طبقه با حضور معاون استاندار بوشهر آغاز شد.

این ساختمان با بیش از ۴۵ میلیارد ریال اعتبار ساخته می‌شود.

پایگاه امداد ونجات جاده‌ای روستای دهوک دشتی افتتاح شد

حسن ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر در مراسم آغاز ایجاد این ساختمان گفت: وجود یک ساختمان مرکزی و تجهیزات به روز برای امداد رسانی به موقع، در زمان حوادث و کاهش تلفات و صدمات ناشی از آن‌ها بسیار ضروری است.

دکتر غلامرضا حاجیانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز احداث این ساختمان را از نیازمندی‌های شهرستان دشتی برای ارائه بهتر خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی به مردم این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.