فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد؛

دو سارق معتاد در چنگ قانون / اعتیاد بستر ساز سرقت

سرهنگ عبدالله حسنی گفت: دو سارق معتاد دستگیر شده در گرمسار به ۳۳ فقره سرقت سیم و کابل اعتراف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان  ضمن بیان اینکه در پی گزارش چند فقره سرقت سیم و کابل در گرمسار، پیگیری این امر در دستور کار رسیدگی ناجا قرار گرفت، گفت: مأموران انتظامی در بررسی و تحقیقات اولیه دو نفر سارق معتاد را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه محل سرقت غالباً در خارج از محدوده شهر انجام می‌شد، افزود: پس از انجام عملیات سرقت خاموشی در منطقه ایجاد می‌شد که این امر آرامش را از شهروندان گرمساری سلب کرده بود.

اعتیاد عامل اصلی سرقت

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه سرقت سیم و کابل خسارت و هزینه‌های اضافی برای اصلاح زیرساخت‌های روشنایی در منطقه را متحمل می‌کند، خاطرنشان کرد: این سارقان به ۳۳ فقره سرقت از شبکه برق هوایی اعتراف کردند.

حسنی در ادامه اضافه کرد: سارقان معتاد در اعترافات خود عامل اصلی سرقت را تأمین هزینه اعتیاد عنوان کردند که یکی از این سارقان به مواد مخدر شیشه معتاد بود.

او با اشاره به اینکه در پاسخ به استعلام نهایی نیروی انتظامی از سابقه کیفری این سارقان، بیان کرد: یکی از این سارقان ۱۳ فقره سابقه کیفری در پرونده خود داشت که درنهایت این پرونده تکمیل و به مراجع قضایی برای صدور حکم ارسال شد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار