در اصفهان بازی کردن آن هم مقابل سپاهان برای هر تیمی سخت است

هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت:در اصفهان بازی کردن آن هم مقابل سپاهان برای هر تیمی سخت است و برای ما هم خیلی سخت بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،فرید بهزادی‌کریمی بازیکن ماشین‌سازی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی شرایط سختی داشت. در اصفهان بازی کردن آن هم مقابل سپاهان برای هر تیمی سخت است و برای ما هم خیلی سخت بود. سپاهان تیم قدرتمندی است و مهره‌های زیادی دارد. خوشبختانه خوب بازی کردیم، اما با یک لحظه غفلت روی ارسال از کناره‌ها گل خوردیم و نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم.

او ادامه داد: البته باید بگویم شرایط بازی به‌نحوی بود که شانس و فرصت جبران داشتیم، اما نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و قسمت نشد ببریم.

بازیکن ماشین‌سازی درباره کیفیت توپ‌های جدید این فصل از رقابت‌ها خاطرنشان کرد: همه دارند به شرایط توپ‌ها اعتراض می‌کنند و بیشتر دروازه‌بان‌ها معتقد هستند که گرفتن آن‌ها مشکل است و رنگ توپ‌ها هم روی دیدشان تأثیر دارد. به‌طور کلی توپ‌های فصل قبل بهتر از توپ‌های امسال بود.

کریمی در پاسخ به اینکه واقعاً توپ‌های مورد استفاده در رقابت‌های امسال سنگین است یا خیر، گفت: تمام توپ‌ها وزن نرمالی دارند، اما رنگ و یک‌دست سفید بودن توپ‌های جدید آزاردهنده است و توپ‌ها تا حدودی تنبل هم هستند و به نظر من توپ‌های فصل گذشته بهتر بود.

او درباره داوری بازی و قضاوت اکرمی اضافه کرد: در داوری بازی صحنه خاصی اتفاق نیفتاد و داوری مشکلی نداشت.

انتهای پیام/م

 

نظر بازیکن ماشین‌سازی درباره بازی مقابل تیم فوتبال سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار