تشییع پیکر پاک و مطهر بسیجی شهید در قروه

پیکر پاک و مطهر بسیجی شهید محسن غلامی، امروز با حضور مردم انقلابی و شهید پرور قروه تشییع و به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر پاک و مطهر بسیجی شهید در قروهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،این شهید والا مقام ۲۲ مرداد ماه امسال هنگام بازگشت از ماموریت در منطقه (هورامان لار) از توابع شهرستان سروآباد دچار سانحه رانندگی شد که بر اثر آن یکی از بسیجیان به نام جواد عبدی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و وی نیز به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه پس از گذشت دو هفته بر اثر شدت جراحت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
پیکر مطهر این شهید والامقام صبح امروز بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور، قروه از مقابل سپاه این شهرستان تشییع و برای خاکسپاری به گلزار شهدای قروه منتقل شد.
امام جمعه قروه در مراسم تشییع پیکر این شهید گلگون کفن گفت:کسی که جرات شهادت داشته باشد حزب‌الله است و بی‌شک شهادت نصیب انسان‌های مومن خواهد شد.
حجت‌الاسلام عابدین رستمی افزود: در دهه ۹۰ شهرستان قروه در صدر تعداد شهدا قرار دارد و بیشترین آمار شهادت مربوط به کردستان و این شهرستان است لذا ضرورت دارد مسوولان به خانواده شهدا و مردم شهیدپرور این منطقه بیشتر رسیدگی کنند.
رستمی در پایان این مراسم نقش و جایگاه شهدا را بزرگ برشمرد و افزود: حضور همرزمان شهید محسن غلامی نشان از وحدت و خلوص قلبی میان سربازان اسلام است.

انتهای پیام/ت

آسمانی شدن بسیجی قروه ایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.