بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مهاجم تیم النصر عربستان را به عنوان بهترین بازیکن دور رفت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان معرفی کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان دیدار‌های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، کمیته فنی این مسابقات، ژولیانو مهاجم تیم النصر عربستان را به عنوان بهترین بازیکن هفته معرفی کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی ۸ بازیکن برتر این هفته از رقابت‌ها را اعلام کرد که «ژولیانو دی ویکتور پائولا» مهاجم ۲۹ ساله برزیلی النصر با کسب ۸.۱ امتیاز در رده نخست ایستاد.

این بازیکن در پیروزی ۲-۱ تیمش برابر السد گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و ۴۸ پاس از ۵۴ پاس او به مقصد رسید.

پس از ژولیانو، عبداله مایوف سنگربان الهلال با کسب ۷.۸ امتیاز در جای دوم قرار گرفت. او در تساوی بدون گل تیمش برابر الاتحاد دروازه خود را بسته نگه داشت.

عبدالرحمن الدوساری هافبک النصر با عملکرد خوب خود برابر السد و گلزنی برابر این تیم، ۷.۷ امتیاز به دست آورد و در رتبه سوم جای گرفت.

کازوکی ناگاساوا از اراواردز ژاپن با کسب ۷.۵ امتیاز چهارم شد.

کوون سون تائه از کاشیما آنتلرز با کسب امتیاز ۷.۴ در رده پنجم قرار گرفت.

زیاد الصحافی از الاتحاد با امتیاز ۷.۲ در رتبه ششم و شینزو کروکی از اوراواردز و فوز القرنی دروازه‌بان الاتحاد با امتیاز مشابه ۷.۱ در رتبه‌های هفتم و هشتم برترین بازیکنان دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید: 

 برترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد

 حذف برانکو و الاهلی عربستان از لیگ قهرمانان آسیا/ السد با هدایت ژاوی به یک چهارم صعود کرد


انتهای پیام/

بهترین بازیکن دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار