خطیب جمعه موقت ساری با اشاره به جنایت‌های آمریکا در جهان و علیه ملت ایران اسلامی، گفت: آمریکا فکر مذاکره با ایران را از سر خود دور کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با اشاره به جنایت‌های آمریکا در جهان و علیه ملت ایران اسلامی، افزود: آمریکا فکر مذاکره با ایران را از سر خود دور کند.

او با بیان اینکه گرانی کمر مردم را شکسته است و بیکاری، خانواده‌ها را رنج می‌دهد افزود: برطرف کردن مشکلات اقتصادی مردم، عزم ملی می‌خواهد.

حجت‌الاسلام قاسمی با اشاره به اینکه در طول ۴۰ سال اخیر دولت‌های مختلف به مردم خدمت کردند و امسال هم طرح‌های مختلف در استان مازندران مورد بهره‌برداری رسیده است، گفت: دولت‌مردان باید بدانند مردم مشکل اقتصادی دارند و برای برطرف کردن این مشکلات فکر اساسی کنند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه فرهنگ و اقتصاد دو بال این کشور هستند، افزود: نمی‌توانیم بگوییم معیشت مردم را حل، اما مسئله فرهنگ را رها کنیم.

او با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: سخنرانان و مداحان در ماه محرم، اهداف قیام امام حسین (ع) را بازگو کنند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کم‌رنگ شده گفت: امام حسین (ع) یکی از معروف‌ها است که عزتمندانه زندگی کرد و این مسائل را باید برای نسل جدید بازگو کنیم.


انتهای پیام/آ


بازگو کردن اهداف قیام امام حسین (ع) برای مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار