مصدوم شدن ۳ نفر بر اثر آتش گرفتن خودرو پراید در دزفول

فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از مصدوم شدن ۳ نفر بر اثر آتش گرفتن خودرو پراید در این شهرستان خبر داد.

مهدی ملائکه زاده فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ساعت ۲۰ و ۴ دقیقه شامگاه جمعه ۹ شهریورماه، طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش آتش سوزی خودروی سواری پراید در یک منزل مسکونی اطلاع رسانی شد.

او بیان کرد: ستاد فرماندهی عملیات سریعا ایستگاه‌های عملیاتی یک، ۳ و ۵ را به محل حادثه واقع در خیابان امامت بین خیابان شهید باهنر و شفا اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند.

ملائکه زاده اظهار داشت: در این حادثه که علت آن در دست بررسی است، یک دستگاه خودروی سواری پراید گاز سوز دچار حریق شد که متاسفانه ف ۲ مرد ۲۹ و ۳۳ ساله و یک زن ۶۲ ساله از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شدند که همگی آن‌ها به وسیله آمبولانس‌های مرکز اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافتند.

فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول افزود: در این منزل مسکونی ۳ خودروی سواری پراید وجود داشت که با سرعت عمل آتش نشانان حریق سریعا مهار شد و از سرایت آتش به دو خودروی دیگر و همچنین ساختمان مسکونی جلوگیری بعمل آمد.

انتهای پیام/گ

شعله‌های آتش در منزل مسکونی

برچسب ها: حوادث ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.