علوی: فهرست تیم ملی فوتبال ساعت ۱۰ صبح اعلام می‌شود/ بازیکنان در کلاس داوری شرکت می‌کنند

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: فهرست ۲۴ نفره بازیکنان دعوت شده به اردو تا ساعت ۱۰ صبح امروز اعلام خواهد شد.

علوی: فهرست تیم ملی فوتبال ساعت ۱۰ صبح اعلام می‌شود/ بازیکنان در کلاس داوری شرکت می‌کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین برنامه‌های تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی تا ساعاتی دیگر وارد تهران می‌شود و از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) هم نشستی را با سرمربیان‌ تیم‌های لیگ برتری برگزار می‌کند. این گونه جلسات تعاملی در ادامه نشستی است که ویلموتس پیش از این با مربیان و مسئولان تیم‌های ملی پایه برگزار کرد.

او افزود: وحید هاشمیان در این ۲ هفته ۴ بازی لیگ برتر را با حضور در ورزشگاه‌ها تماشا کرد و این موضوع ثابت می‌کند کادرفنی تیم ملی نگاه ویژه و دقیقی روی بازی‌های لیگ دارد. دستیاران ویلموتس اکنون در ایران حضور دارند و اردوی جدید تیم ملی هم از یکشنبه هفته جاری برای بازی با هنک کنگ آغاز می‌شود.

علوی تصریح کرد: فهرست ۲۴ نفره بازیکنان دعوت شده به اردو تا ساعت ۱۰ صبح امروز اعلام خواهد شد. تیم ملی عصر چهارشنبه از طریق دبی به هنگ کنگ می‌رود و قرار است نخستین تمرین مان را هم جمعه این هفته در هنگ کنگ انجام بدهیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برای آشنایی بازیکنان با قوانین جدید داوری روز سه شنبه کلاس داوری با تدریس هدایت الله ممبینی، رئیس کمیته داوران فدراسیون برای بازیکنان حاضر در اردو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار