سرنوشت تلخ مسلمانان میانمار

زنان و دختران آواره روهینگیا قربانی شبکه‌های فساد و قاچاق انسان شده‌اند

اخیرا گزارش‌های جدیدی منتشر شده است مبنی بر اینکه قاچاقچیان انسان، زنان و کودکان آسیب‌پذیر روهینگیا را نشانه گرفته‌اند.

زنان و دختران آواره روهینگیا قربانی شبکه‌های فساد و قاچاق انسان شده‌اندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، دو سال از زمانی که بیش از هفتصد هزار مسلمان روهینگیا مجبور شدند از میانمار فرار کنند و به بنگلادش بروند، سپری می‌شود. سازمان ملل متحد اعلام کرده است مسلمانان میانمار بیش از هر فرد دیگری در جهان مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند.

اخیرا گزارش‌های جدیدی منتشر شده است مبنی بر اینکه قاچاقچیان انسان، زنان و کودکان آسیب‌پذیر روهینگیا را نشانه گرفته‌اند. مسلمانان میانمار از ترس خشونت و آزار و اذیت از کشورشان گریخته‌اند و در اردوگاه‌های آوارگان در بنگلادش اسکان یافته‌اند. برای این افراد زندگی در این مکان دشوار است. شماری از این افراد تلاش کرده‌اند از این اردوگاه‌ها فرار کنند، اما با سرنوشتی تلخ‌تر مواجه شده‌اند. زنان روهینگیا قربانی شبکه‌های قاچاق انسان می‌شوند که می‌کوشند از این شرایط دشوار رهایی یابند. این دختران و زنان، طعمه شبکه‌های مذکور می‌شوند و زندگی شان بیش از پیش ازهم پاشیده می‌شود. این زنان و دختران به دام مردانی می‌افتند که از آن‌ها سوء استفاده جنسی می‌کنند و آن‌ها را فساد وا می‌دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
حسین عباسی
۱۳:۵۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
حضرت علی علیه السلام در زمانی که لشگردشمن از پای یک دختر غیرمسلمان که در مملکت اسلامی زندگی می کرد خلخال به در آورد فرمودند اگر مسلمانی این خبر را بشنود و از غصه اش دق کرده و بمیرد سزاوار است. ما را چه شده که خبر تاراج ناموس مسلمین را می بینیم و می شنویم و.... هیچ ؟
آخرین اخبار