«به سوی ستارگان» افتتاحیه ۲۰ میلیون دلاری را تجربه می‌کند؟

فیلم سینمایی جدید برد پیت با عنوان «به سوی ستارگان»، به دنبال فروش ۲۰ میلیون دلاری در افتتاحیه است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، فیلم ماجراجویانه و علمی - تخیلی برد پیت با عنوان «به سوی ستارگان»، در هفته اول اکران خود به دنبال افتتاحیه ۲۰ میلیون دلاری است.

برد پیت در این فیلم نقش مردی را دارد که به سوی منظومه شمسی سفر می‌کند تا پدر گمشده خود را پیدا کتد. تامی لی در این فیلم نقش پدر او را بازی می‌کند.

جیمز گری «به سوی ستارگان» را برای کمپانی فاکس از روی فیلمنامه‌ای که خودش به همراه اتان گروس نوشته است، کارگردانی خواهد کرد. روث نگا، جمی کندی و دونالد ساترلند دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«به سوی ستارگان» نخستین بار در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد. کمپانی فاکس برنامه ریزی کرده بود که این فیلم را در ۲۴ می‌ به نمایش بگذارد، اما دیزنی بعد از خرید بیشتر سهام فاکس، تصمیم گرفت این فیلم را در اوایل پاییز اکران کند. گری فیلمبرداری این پروژه را در سال ۲۰۱۷ آغاز کرد که ۸۰ میلیون دلار بودجه را به خود اختصاص داد.

کمپانی فاکس در سال ۲۰۱۵ با فیلم سفر فضایی خود با عنوان «مریخی» موفقیت خوبی به دست آورد و ۶۳۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. فیلم سینمایی سونی با نام «مسافران» در سال ۲۰۱۶ تنها ۳۰۰ میلیون دلار فروش کرده بود.

دو فیلم معروف دیگر در این تاریخ اکران می‌شوند که پیش بینی می‌شود هر دوی آن‌ها کار خود را با ۱۵ میلیون دلار آغاز کنند. این دو فیلم شامل «رمبو: آخرین خون» و «مرکز شهر اَبی» می‌شود.

«رمبو: آخرین خون» ۳۷ سال پس از انتشار اولین فیلم آن با نام «اولین خون» منتشر می‌شود. داستان آن نیز بر روی شخصیتی به نام رمبو با ایفای نقش سیلوستر استالونه تمرکز دارد که با گروهی از کارتل‌ها درگیر می‌شود. گفتنی است استالونه در اولین قسمت این فیلم ۳۶ ساله بود، اما اکنون ۷۳ سال دارد. در مجموع فروش چهار فیلم این مجموعه سینمایی ۷۲۸ میلیون دلار بوده است.

انتهای پیام/

تازه ترین خبر از برد پیت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار