کتابخانه شهید بصیری‌پور با حضور مدیران استانی، رئیس بنیاد شهید کشور افتتاح و در گام نخست حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی ۱۰۰ میلیون تومان به این کتابخانه کمک کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حجت‌الاسلام و‌المسلمین شهیدی محلاتی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید صبح امروز در مراسم افتتاح کتابخانه شهید بصیری‌پور در محله مهرشهر بیرجند گفت: تاکنون تعداد ۷۷ کتابخانه در بیرجند افتتاح شده که این امر قابل تحسین است و باید از مسئولان که در این زمینه زحمت کشیدند قدردانی کرد.


او با بیان اینکه استان خراسان جنوبی بالغ بر ۲ هزار شهید و ۴ هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده است، افزود: من به عنوان خادم خانواده شهدا از تمام کسانی که این بنا را آماده کردند تقدیر می‌کنم و از دست اندرکاران کتابخانه درخواست دارم بخشی از کتابخانه را به عنوان بخش ایثار و شهادت تشکیل دهند.


حجت‌الاسلام و‌المسلمین شهیدی محلاتی تاکید کرد: در این راستا کتاب‌های ما در تهران در این حوزه ارسال و مستقر می‌شود، زیرا پیروزی و موفقیت ما به واسطه ایثار و فداکاری مقاومت ملت بوده و یکی از برنامه‌هایی که رهبری تاکید دارند توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است.


رئیس بنیاد شهید کشور گفت: ساختن کتابخانه و جمع‌آوری کتاب با ارزش است، اما تلاش کنید فرزندان خود را به کتاب خوانی عادت دهید و برنامه‌هایی اجرا کنید که فرزندان با کتاب خوانی آشنا شوند تا شاهد اجتماع فرزندان این منطقه در کتابخانه باشیم و علاوه برکتاب بنیاد شهید آماده هر گونه کمک دیگر نیز است.
انتهای پیام/ب


حضور رییس بنیاد شهید کشور در خراسان جنوبی

برچسب ها: معرفی کتاب ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار