فروش بلیت اماکن گردشگری کردستان الکترونیکی شد

فروش الکترونیکی بلیت اماکن شاخص گردشگری استان کردستان همزمان با هفته دولت راه اندازی و باجه‌هایی به همین منظور در این اماکن ایجاد شد.

فروش بلیت اماکن گردشگری کردستان الکترونیکی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان اظهار داشت: باجه‌های فروش الکترونیکی بلیت در محل موزه مردم شناسی خانه کًرد و موزه سنندج مستقر شده و از این پس بازدیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به گیت‌های فروش واقع در مبادی ورودی این اماکن به صورت الکترونیکی اقدام به تهیه بلیت کنند.
سید محسن علوی با بیان اینکه راه‌اندازی این سامانه باعث افزایش سطح ارائه خدمات مناسب به گردشگران می‌شود، افزود: جلوگیری از چاپ بلیت‌های کاغذی در چاپخانه مرکزی و دشواری‌های انتقال آن به مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، تسهیل نظارت دقیق بر سیستم فروش و عرضه بلیت، دریافت آمار‌های به روز و لحظه ای، سرعت و سهولت و جلوگیری از اتلاف وقت بازدید کنندگان از جمله مزایای قابل توجه این طرح است.
وی اضافه کرد: افزایش سطح خدمات به لحاظ کمی و کیفی برای گردشگران داخلی و خارجی در دستور کار سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی (وزارتخانه) قرار دارد و الکترونیکی کردن سامانه فروش بلیت سایت‌های تاریخی نیز اقدامی در همین راستا است.
استان کردستان یک هزار و ۵۲۴ اثر تاریخی شناسایی شده شامل آثار باستانی، غار‌های طبیعی، درختان کهنسال، میراث منقول، قنات و مکان‌های طبیعی دارد.

انتهای پیام/ت

سامانه فروش بلیت سایت های تاریخی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.