بسته اخبار حوادث نهم شهریور ماه ۹۸؛

سارق انبارآهن‌آلات دستگیر شد / مصدومیت ۶ نوجوان در مراسم کاروان عروسی

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه نهم شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق انبارآهن‌آلات دستگیر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز شنبه نهم شهریور ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری یک سارق انبار آهن‌آلات با ۴ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ  احمد ثمره حسینی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از انبار آهن آلات شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ ثمره حسینی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ زابل هنگام گشت زنی در محدوده خیابان "باهنر" یک سارق سابقه دار را که در حال سرقت از یک انبار آهن بود مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در ادامه تصریح کرد: سارق به محض مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ ثمره حسینی اظهار داشت: متهم ۲۹ ساله که سابقه کیفری نیز دارد در بازجویی‌های فنی و تخصصی به ۴ فقره سرقت از انبار‌های آهن آلات در خیابان‌های "شهید رجایی" و "هیرمند" اعتراف کرد.

او گفت:متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان از مالکان اماکن خصوصی خواست، محل کسب خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 ۶ نوجوان در مراسم کاروان عروسی مصدوم شدند

رفعت مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی زابل گفت: راننده یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ پس از مراسم عروسی در شهرستان هامون روستای اسلام آباد که در حال اجرای حرکات خطرناک با خودروی خود بوده است بدلیل از دست دادن تعادل به یک دستگاه پیکان برخورد و منجر به مصدومیت ۶ نوجوان ۹ تا ۱۴ ساله که در پیاده رو نشسته بودند میشود.

او افزود:پس از وقوع این حادثه واعلام موضوع  به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی زابل، بلافاصله ۳تیم امدادی از پایگاه اورژانس جاده‌ای لوتک؛ دولت آباد و رامشار به محل حادثه اعزام شدند و اولین تیم اعزامی در مدت زمان کمتر از ۳ دقیقه بر بالین مصدومین حاضر و بلافاصله اقدامات درمانی اولیه را آغاز کردند.

او ادامه داد: هر ۶ نفر مصدوم این حادثه که پسر عمو و برادر بودند پس از دریافت اقدامات درمانی لازم جهت ادامه درمان به بیمارستان امیرالمؤمنین علی زابل منتقل شدند.

 ۲۵ هزارلیتر سوخت قاچاق به مقصد نرسید

با هوشیاری ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی "گشت" شهرستان"سراوان" ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق قبل از رسیدن به مقصد کشف شد.

سرهنگ احمد آذرکیش فرمانده انتظامی شهرستان سراوان  گفت: دیروز  ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی"گشت" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور خاش-سراوان به ۲ دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شدند.

او  افزود: ماموران انتظامی پس از هدایت خودرو‌ها به داخل ایستگاه در بازرسی از آن‌ها ۳۲ هزار لیتر بنزین و ۱۳ هزار لیتر نفت قاچاق و خارج از چرخه توزیع کشف کردند.

سرهنگ آذرکیش تصریح کرد: خودرو‌ها توقیف و افراد متخلف با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.


واژگونى خونین خودروی وانت در محور فرعی

 فریبرز راشدی، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی زاهدان گفت:در ساعت١٧:٣٧ امروز یک فقره واژگونی خودروی وانت تویوتا در
محورفرعی سنگان - خاش به اورزانس ۱۱۵ اطلاع داده شد.

او افزود: این حادثه یک نفر فوتی داشت و ۲ نفر مصدوم نیز توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بيمارستان امام خمينى (ره)خاش منتقل شدند.

پلمب ۱۰ واحدصنفی متخلف

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از پلمپ ۱۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی  گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، مرحله‌ای دیگر از طرح بازدید از صنوف در شهرستان ایرانشهر به مرحله اجرا گذاشته شد.

او  افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی طی ۴ روز گذشته از ۳۳ واحد صنفی بازدید که ضمن صدور اخطاریه برای ۲۳ واحد، ۱۰ واحد صنفی متخلف را نیز پلمپ کردند.

سرهنگ سعادتی تخلفات اصلی این واحد‌های صنفی را نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت ضوابط انتظامی برشمرد و افزود: اجرای مستمر این طرح در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان خاطرنشان کرد: در این بازدید‌ها آموزش‌های لازم در خصوص رعایت نکات انتظامی توسط کارشناسان اداره نظارت بر اماکن به صنوف ارائه شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار