کشف ۳۰ میلیاردی بیت کوئین در شهرستان بابلسر

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۳۰۰ دستگاه بیت کوئین به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان بابلسر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت مزرعه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بابلسر محل فعالیت مزرعه بیت کوین در یک کارخانه که در پوشش واحد صنعتی، اقدام به راه اندازی و استخراج ارز دیجیتال می‌کرد، شناسایی شد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی این کارخانه مورد بازرسی قرار گرفت که ۳۰۰ دستگاه ماینر قاچاق به همراه تجهیزات و متعلقات مربوطه کشف شد.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش ریالی این دستگاه‌ها برابر اعلام کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال تعیین شده، افزود: در این خصوص کارخانه تعطیل و یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

او با تاکید بر شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید، تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری است و پلیس برابر قانون با هرگونه اخلال در نظام اقتصادی مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/ م

کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار