اپل سرانجام به تعمیرکارهای مستقل اعتماد کرد

اپل در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد به تعمیرگاه‌های مستقل اجازه می‌دهد تا آیفون‌هایی که از گارانتی خارج شده‌اند را تعمیر کنند.

اپل بالاخره به تعمیرکارهای مستقل اعتماد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مسائلی که صاحبان گوشی‌های اپل با آن دسته و پنجه نرم می‌کنند محدودیت‌های خاصی است که این برند به کاربران خود تحمیل می‌کند. از این محدودیت‌ها می‌توان به تعمیر محصولات این شرکت اشاره کرد. تنها نمایندگان مجاز این شرکت حق تعمیر محصولات آن را دارند و در غیر این صورت هر اتفاقی برای آن دستگاه رخ دهد بر عهده صاحب آن است. اما مثل این که قرار است این مسئله دیگر وجود نداشته باشد.

اعتماد اپل به تعمیرکاران مستقل

اپل به طور غیر منتظره‌ای اعلام کرد که در نهایت به تعمیرگاه‌های مستقل اجازه می‌دهد تا آیفون‌هایی که از گارانتی خارج شده‌اند را تعمیر کنند. همه این مسائل بخشی از برنامه ارائه دهندگان تعمیرات مستقل است. در اصل، این برنامه قطعات، ابزار و آموزش‌های لازم را به فروشگاه‌هایی که قصد دارند با سخت افزار اصلی اپل کار کنند ارائه می‌کند.

در حال حاضر این برنامه تنها در آمریکای شمالی در دسترس است اما قرار است به زودی در مناطق دیگر یعنی بخش‌هایی از اروپا و آسیا گسترش پیدا کند.

.


بیشتر بخوانید: از دعوای تجاری با استیو جابز تا درگیری با دولت آمریکا، با مایکروسافت آشنا شوید


از بین تعمیرات گارانتی، بیشتر موارد به شکستگی‌هایی مانند پنل‌های شیشه‌ای جلو یا عقب، لنزهای دوربین، و غیره محدود می‌شود. آزاد شدن کار تعمیرکاران مستقل یک اتفاق خوب برای مشتریان است زیرا آن‌ها حق انتخاب گسترده‌تری نسبت به مکانی که می‌توانند گوشی‌های خود را تعمیر کنند، دارند.

تعمیرکاران مستقل هم اکنون می‌توانند به صورت رایگان از این برنامه استفاده کنند و ابزارها و آموزش لازم برای آن‌ها فراهم می‌شود که بصورت آنلاین در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد. هنگامی که تعمیرگاه مذکور از سوی اپل تائید شود، آن مکان به همان قطعات اصلی اپل دسترسی پیدا می‌کند که نمایندگان مجاز فروش در اختیار دارند. نکته جالب و مثبت این است که این تعمیرکاران مستقل با همان قیمت نمایندگان مجاز این قطعات را خریداری می‌کنند.

انتهای پیام/

اجازه تعمیر گوشی‌های اپل به تعمیرکاران مستقل داده شد

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار