تولید ماهانه ۶۰۰ تن آبنبات در بجنورد / ایجاد ارزش‌افزوده با برند سازی

رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی با اشاره به تولید ماهانه ۶۰۰ تن آبنبات در استان گفت: با برندسازی این محصول می‌توانیم از تجارت آن، ارزش‌افزوده فراوانی را نصیب استان و کشور کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد صمدی رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی گفت: این جشنواره در راستای بهبود رونق تولید، معرفی و برند سازی آبنبات برگزار شد.

صمدی بابیان این که صنعت آبنبات در استان به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های اقتصادی قابل‌عرضه در سطح ملی و بین‌المللی است افزود: آبنبات سوغات معروف و اصیل استان خراسان شمالی است.

رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی اظهار کرد: با برندسازی این محصول می‌توانیم از تجارت آن، ارزش‌افزوده فراوانی را نصیب استان و کشور کنیم.

او با تأکید بر اهمیت معرفی آبنبات بجنورد در سایر استان‌های کشور خواستار حضور بیشتر این صنف در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی به جهت معرفی بیشتر آن شد.

صمدی اظهار کرد: صادرات این محصول رونق اقتصادی استان و کشور را به دنبال دارد بنابراین در این زمینه باید تولیدکنندگان آبنبات بجنورد تلاش بیشتری داشته باشند.

او خاطرنشان کرد: در کارگاه‌های آبنبات سازی این شهر ماهانه حدود ۶۰۰ تن آبنبات تولید می‌شود که شغل بیشتر اهالی شهر به نحوی با این صنعت در ارتباط دارد.

انتهای پیام/ ر

تولید ماهانه ۶۰۰ تن آبنبات در بجنورد / ایجاد ارزش‌افزوده با برند سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.