برپایی جشن عاطفه‌ها در بیش از ۲۰۰ پایگاه در مدارس ملایر

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر گفت: جشن عاطفه‌ها در بیش از ۲۰۰ پایگاه در مدارس این شهرستان برگزار می شود.

برپایی جشن عاطفه‌ها در بیش از ۲۰۰ پایگاه در مدارس ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، تیمور کرمی مقدم، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی افزود: امسال جشن عاطفه‌ها در دو مرحله و با شعار «با رنگ مهر رویایی بسازیم» برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه مرحله اول این جشن هفتم و هشتم شهریور در هفت پایگاه برگزار شد گفت: این پایگاه‌ها شامل میدان امام (ره)، پارک‌چمران، مرکز نیکوکاری فاطمه الزهرا (س) در ۳۲ متری، مرکز نیکوکاری سیدالشهدا (ع)، مرکز اباصالح المهدی (عج) در مسجد جامع و دو پایگاه نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه بودند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) در ملایر ادامه داد:در مرحله اول جشن نیکوکاری در ملایر مبلغ ۱۲۲ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی از سوی مردم جمع‌آوری شد.

کرمی مقدم با اشاره به اینکه مرحله دوم نیز دهم مهرماه برگزار می‌شود گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در بیش از ۲۰۰ پایگاه در سطح مدارس برپا خواهد شد.

او با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۵۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد گفت: امسال پیش بینی می‌شود این مبلغ به بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برسد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) در ملایر با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها با همکاری سپاه، آموزش و پرورش، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد برگزار می‌شود، ادامه داد: قرار است با مکاتبه‌ای که با سپاه داشتیم از ۱۱ شهریور بسیج و سپاه نیز برای جمع‌آوری کمک از طریق پایگاه‌های جمع‌آوری اقدام کنند.

کرمی مقدم با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای توزیع کمک‌های نقدی و غیر نقدی به دانش‌آموزان تا قبل از سال تحصیلی افزود: پوشاک و لوازم التحریر دانش آموزان به موقع به دست آن‌ها خواهد رسید.

او ضمن تقدیر از اداره اوقاف و امور خیریه گفت: اداره اوقاف نیز در راستای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در قالب مهر تحصیلی بسته‌های لوازم‌التحریر و کیف را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ب

 

پیش بینی جمع آوری ۵۰۰ میلیون تومان در جشن عاطفه‌های شهرستان ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.