برگزاری اختتامیه اولین دوره لیگ استانی نانوفناوری ایلام

مدیرپژوهش‌سرای دانش‌آموزی استان ایلام گفت: در لیگ استانی نانوفناوری ایلام ۵ تیم حضور داشتند.

برگزاری اختتامیه اولین دوره لیگ استانی نانوفناوری ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سیدسعداله نبوی‌نژاد گفت: لیگ استانی نانو با هدف آشنایی دانش آموزان متوسطه با علوم و فناوری نانو، تقویت خلاقیت، نوآوری، آشنایی با روش‌های تحقیق و پژوهش و ارتقاء روحیه خودباوری و مسئولیت‌پذیری در قالب فعالیت‌های گروهی در تابستان امسال برای اولین بار در کشور به همت پژوهش سرای فرهیختگان ایلام برگزار شد.

او افزود: این لیگ با حضور پنج تیم ژنوم، سخت کوشان، نانوپژوهان، نوین و ACTNano در قالب تیم‌های پنج نفره برگزار شد و در پایان شش هفته برگزاری لیگ با رقابت‌های حساس تیم نانوپژوهان با کسب امتیاز ۴۰۲ مقام اول، تیم سخت کوشان با کسب امتیاز ۳۶۰ در مقام دوم و تیم نوین جوان‌ترین تیم رقابت‌ها با کسب امتیاز ۳۴۰ مقام سوم را از آن خود کردند.

اله وردی معاون آموزش متوسطه استان نیز گفت: پژوهش سرا با هدف شکوفایی و کشف استعداد‌های دانش آموزی تاسیس شده اند و حضور دانش آموزان را نوید بخش آینده‌ای موفق برای آنان عنوان کرد.

امیر غلامی تنها مدال آور المپیاد کشوری نانوفناوری استان، موفقیت کسب شده را مرهون تلاش مجموعه مدرسین پژوهش سرا، خانواده و مربیان مدرسه بوده است.

انتهای پیام/اس

لیگ استانی نانوفناوری در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.