۴۲ دستگاه خودروی عملیاتی در مراسمی با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بخشداری‌های تابعه ۲۱ شهرستان استان تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به محدودیت منابع مالی دولت و لزوم تعریف منابع جدید برای رفع نیاز‌های اساسی دستگاه‌ها، گفت: خرید و تأمین این خودرو‌ها نیز یکی از اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.

او با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، گفت: با توجه به شرایط جوی استان، تهیه خودرو‌های مناسب برای بخشداری‌ها یکی از کار‌های ضروری بود که با همت مجموعه معاونت توسعه مدیریت انجام شد.

او افزود: حضور موثر بخشداری‌ها در مدیریت حوادث و بحران‌ها بویژه در مناطق صعب‌العبور نیز یکی از ضروریات است که امیدواریم با تأمین این خودروها، عملکرد بخشداری‌ها نیز بهبود یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: تعداد ۴۲ دستگاه خودروی دودیفرانسیل عملیاتی بر اساس موافقت‌نامه با سازمان برنامه و بودجه استان و با تلاش همکاران دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خریداری شد.

حمیدرضا قاسم‌زاده ارزش این خودرو‌ها را بیش از ۷۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: خودرو‌ها بر اساس معیار‌های در نظر گرفته شده با اولویت مناطق محروم بین بخشداری‌های استان توزیع شد که امیدواریم در برگزاری انتخابات آتی و همچنین ماموریت‌های محوله به بخشداری‌ها بویژه در بحث مدیریت بحران مفید و راهگشا باشد.

 

انتهای پیام/ش

۴۲ دستگاه خودروی عملیاتی به بخشداری‌های آذربایجان شرقی تحویل داده شد

برچسب ها: حوادث ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار