قائم مقام کمیته امداد استان قزوین:

۱۵۴ مددجو مستمری بگیر تأمین اجتماعی شدند

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر ۱۵۴ مددجو با حمایت کمیته امداد و پرداخت حق بیمه، مستمری بگیر تأمین اجتماعی شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، امیر محبی قائم مقام کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر ۱۵۴ مددجو با حمایت کمیته امداد و پرداخت حق بیمه، مستمری بگیر تأمین اجتماعی شده و از مجموعه افراد تحت حمایت این نهاد خارج شده اند.

محبی افزود: ۱۳۴ نفر از این افراد کسانی هستند که در مجموعه طرح‌های اشتغال وارد و برای آن‌ها حق بیمه واریز شده است و در حال حاضر مستمری بگیر تأمین اجتماعی شده اند.

به گفته او، همچنین ۲۰ نفر از این افراد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند که حق بیمه آن‌ها توسط کمیته امداد واریز شده و امروز، مشمول دریافت مستمری تأمین اجتماعی هستند.

قائم مقام کمیته امداد استان گفت: رویکرد توانمندسازی مددجویان با توجه به وجود شرایط و بستر‌های لازم در میان مددجویان اجرایی می‌شود و قطع یقین خروج مددجویان با فرایند توانمندسازی به واقعی شدن محرومیت زدایی نزدیک‌تر است.

محبی افزود: امروز کمیته امداد با استفاده از بسته‌های تشویقی مختلف و تعامل با کارفرمایان و فعالان تولیدی و خدماتی، اشتغال زایی مددجویان را در دستور کار خود قرار داده است.

او اضافه کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و پرداخت حق بیمه کارفرما برای مددجویان بکارگیری شده در واحد‌های تولیدی و خدماتی رویکردی است که در حال اجراست و از همکاری فعالان صنعتی در این زمینه استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ک

 ۱۵۴ مددجو با حمایت کمیته امداد و پرداخت حق بیمه، مستمری بگیر تأمین اجتماعی شدند

برچسب ها: کمیته امداد ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.