پیگیری سهام عدالت از طریق سامانه‌های سازمان خصوصی سازی

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی گفت:افرادی که در ارتباط با سهام عدالت سوالاتی دارند می‌توانند به سامانه‌های مربوط به این سهام که زیر نظر سازمان خصوصی سازی است مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، علی اصغر عباس زاده مدیر کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی گفت:بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در وقت مقرر از سوی نهاد‌های قانون گذار و اجرایی و شورای عالی اجرایی سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی سهام عدالت مقرر شده است که به همه ایرانی‌ها تعلق بگیرد.

او گفت:در آن زمان مقرر شده بود که ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ها به تبعیت از وزارت محترم اقتصاد و دارایی کار‌های مربوط به سهام عدالت را برای همشهریان انجام دهند که در طول این سال‌هایی که گذشت نهایتا بعد از ثبت نام‌های اولیه که صورت گرفت خود سازمان خصوصی سازی این اقدام را عهده دار شد.

عباس زاده گفت:سازمان خصوصی سازی که زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی است تصمیم گرفته که تمام کار‌های مربوط به سهام عدالت را از طریق سامانه و سایت‌های مربوط به سهام عدالت انجام دهد.

او گفت:لازم است که همه هموطنان در اقصی نقاط کشور با مراجعه به این سایت و سامانه کار‌های مربوط به سهام عدالت را انجام دهند.

عباس زاده گفت: هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت www. samanese.ir و تماس با شماره تلفن‌های ۸۸۰۸۹۹۰ -۰۲۱ و ۸۳۳۳ -۰۲۱ سوالات خودشان را در این باره مطرح کنند.

 

انتهای پیام/ش

سهام عدالت از طریق سامانه‌های سازمان خصوصی سازی پیگیری می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اصغر محمد رضایی
۲۳:۰۰ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید ارزش سهام من ده میلیون ریال معادل بک میلیون تومان است اما واریز سود سهام عدالت پانصد هزار تومان است مگر خودتان نگفتی ارزش سهام هر چقدر باشد سود سهام همین اندازه است
Iran (Islamic Republic of)
علی سربی
۰۹:۲۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
آیا سهام عدالت که قبلا مشمول بودیم در چه مرحلهای قرار گرفتیم
آخرین اخبار