زهک میزبان رقابت‌های ووشو ساحلی جنوب شرق کشور شد

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: دومین دوره رقابت‌های ووشو ساحلی جنوب شرق کشور یادواره «سردار شهید عیسی خدری» مهر امسال در زهک برگزار می‌شود.

زهک میزبان رقابت‌های ووشو ساحلی جنوب شرق کشور شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  عباس شیبک رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دومین دوره رقابت‌های ووشو ساحلی جنوب شرق کشور یادواره «سردار شهید عیسی خدری» مهر امسال در زهک برگزار می‌شود.

او افزود:برگزاری این دوره از رقابت‌ها برای نخستین بار سال گذشته از سوی هیات ووشو سیستان و بلوچستان به فدراسیون ارائه شد.

او  ادامه داد: در این راستا نخستین دور این رقابت‌ها با حضور ووشوکاران پنج استان کشور در چابهار برگزار شد و امسال هفت استان برای حضور در این دوره از رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده اند.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های این استان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد بیش از هزار و ۱۵۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

هم اینک افزون بر ۴۴ هزار و ۸۸۰ ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

برگزاری دومین دوره رقابت‌های ووشو ساحلی جنوب شرق کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار