اعلام برنامه‌های هفته تعاون در آذربایجان شرقی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی برنامه‌های هفته تعاون را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  حسینی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هفته تعاون از ۹ شهریور آغاز شده است و تا ۱۶ شهریور ادامه دارد گفت: دیدار با خانواده شهدا در بخش تعاون، تجلیل از تعاونی‌های برتر در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت، خدمات، مصرف، ارائه گزارش عملکرد از طریق رسانه‌ها به ویژه صداوسیمای آذربایجان شرقی و بازدید از تعاونی‌های برتر و موفق استان از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

او بیان کرد: قبل از انقلاب ۵ هزار تعاونی در کشور وجود داشت که بعد از انقلاب این تعداد به ۱۰۰ هزار افزایش یافته که ۹۳ هزار آن فعال است.

حسینی گفت: ۵ درصد از تعاونی‌های کشور در آذربایجان شرقی فعالیت می‌کنند که تعداد آن‌ها ۵ هزار است که ۴۲۰۰ تا از آن‌ها فعال است.

او افزود: از ۴ میلیون جمعیت استان یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر با احتساب تعاونی‌های سهام عدالت عضو تعاونی هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی بیان کرد: مسائل مربوط به ۴۵ تعاونی دارای مشکل حاد در استان در کمیته طرح مشکلات و رسیدگی به آن‌ها حل و فصل شدند.

حسینی ادامه داد: اقدامات ایجاد شدن سایت برای تعامل شرکت‌های تعاونی با یکدیگر، انتخاب شدن شبستر به عنوان شهر تعاون در کشور، آموزش مجازی منابع انسانی بخش تعاون از جمله اقداماتی است که در یکسال اخیر انجام شده است.

 

انتهای پیام/ش

برنامه‌های هفته تعاون در آذربایجان شرقی اعلام شد

برچسب ها: شهدا ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.