بالاترین معروف فراهم کردن کسب و کار برای جوانان است

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه تحریم‌ها را عاملی برای توسعه کشور دانست.

بالاترین معروف فراهم کردن کسب و کار برای جوانان استبه گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر امروز در در دیدار جمعی از تعاونگران، مسئولین و کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: هفته اول ماه محرم هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است ضمن اینکه این هفته مصادف با هفته تعاون نیز هست.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: همه ما می‌دانیم که امروز کشور ما یک کشور مقتدری در منطقه است و دنیا روی آن حساب باز می‌کنند وقتی انسان این فضای مقتدرانه کشور را می‌بیند اشتیاق به کار و فعالیت و همچنین دنبال معروف رفتن در آن دو چندان می‌شود.

آیت الله علما بیان داشت: معروف موضوعات مختلفی دارد، اینکه زمینه کسب وکار را برای جوان مهیا کنیم بالاترین معروف محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش استخوان بندی استان کرمانشاه را در کشاورزی و دامداری عنوان کرد و افزود: دارا بودن ۹۰۰ هزار هکتار زمین دیم در استان یک ثروت بالقوه است اگر همین امکانات را استان‌هایی همچون یزد و اصفهان داشتند اعجاز می‌کردند استان کرمانشاه محصولات برجسته‌ای همچون زعفران و پسته دارد که اگر مدیریت شوند به ثروت عظیمی تبدیل خواهند شد.

آیت‌الله علما در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای هیأت دولت اشاره‌ای داشت و گفت: اقتصاد و فرهنگ دو گزینه‌ای بود که رهبر انقلاب بر آن تاکید فراوان داشت لذا باید در رفع مشکلات اقتصادی نهایت تلاش خود را به کار بگیریم.

وی با تاکید بر لزوم فراهم کردن شرایط فعالیت بیشتر برای تعاونگران گفت: تحریم‌ها سبب شد ما روز به روز به توسعه برسیم و به قول امام (ره) این نشان می‌دهد «ما می‌توانیم» بر تمام مشکلات فائق بیاییم.

انتهای  پیام/ز

 

۹۰۰ هزار هکتار زمین دیم در استان کرمانشاه  یک ثروت بالقوه است 

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار