کشف ۲۰۹ حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین احتکار شده در اردبیل

رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از کشف ۲۰۹ حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین احتکار شده در اردبیل خبر داد.

موسوی، رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر مبنای اخبار واصله و گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار لاستیک خودرو‌های سنگین توسط یکی از واحد‌های صنفی ۲۰۹ حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین از یکی از انبار‌های اردبیل کشف و ضبط شد.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، نماینده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و شعبه سیار تعزیرات حکومتی اردبیل که منجر به تشکیل پرونده تحت عنوان عرضه خارج از شبکه به تعداد ۲۰۹ حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین به ارزش ۳ میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال شد و پرونده‌ها جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی استان اردبیل تصریح کرد: با دستور قضایی کالا‌های دپو شده به زودی دستور فروش و عرضه آن‌ها به نرخ رسمی بین مردم صادر خواهد شد.

موسوی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کلیه اصناف ملزم هستند تمام موجودی کالا‌های خود را به صورت ماهانه به اتحادیه مربوط گزارش نمایند و اگر صنفی این کار را انجام ندهد مشمول احتکار و طبق ضوابط قانونی با این اصناف برخورد خواهد شد.

او از مردم خواست در صورت اطلاع از انبار‌های احتکار شده با شماره تلفن ۳۳۴۰۴۱۰۰ تعزیرات حکومتی استان اردبیل و ۱۲۴ نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تماس گرفته و موضوع را گزارش نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی قضایی صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

کشف کالای ۳ میلیارد ریالی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.