نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

ولایت مداری از شاخصه‌های بارز نیرو‌های پدافندی است

آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت : نیروهای مسلح با سبقت گرفتن در بیعت با رهبری از گروه های خوشنام کشور هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جمع فرماندهان و نیرو‌های مرکز آموزش وظیفه و میدان تیر شهدای پدافند هوایی سمنان با گرامیداشت دهم شهریور سالروز تشکیل قرارگاه خاتم الانبیاء تقوا، دینداری و ولایت مداری را از شاخصه‌های بارز نیرو‌های پدافندی برشمرد.

او  به جایگاه شاخص نیرو‌های ارتش در بین مردم اشاره کرد و افزود : یکی از نکات قوت پدافند هوایی حضور و فعالیت روحانیون بعنوان خادمان دینی است که می‌توانند علاوه بر نیروها، برای ارتقاء سطح عقیدتی و دینی خانواده آنان نیز برنامه ریزی کنند.

امام جمعه سمنان همچنین با برشمردن ویژگی‌های قیام امام حسین (ع) تصریح کرد: از ولادت تا شهادت آن حضرت نمونه کاملی از هدایت گری و درس ایثار و ایستادگی است و انقلاب اسلامی هم بر پایه همین باور‌های بر گرفته از عاشورا بنیان گذاری شده است.

سرهنگ ستاد داود خوش چشم، فرمانده مرکز آموزش وظیفه و میدان تیر شهدای پدافند هوایی سمنان نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد و موفقیت‌های این مرکز در پرورش و تربیت نیرو‌های جوان برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و صیانت از حریم هوایی ایران اسلامی ارائه کرد.

انتهای پیام/ح

نیرو‌های ارتش در بین مردم از جایگاه شاخصی برخوردارند

برچسب ها: شهدا ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.