برپایی موکب منوط به دریافت مجوز از ستاد عتبات است

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: موکب‌داران اربعین حسینی در کرمانشاه برای دریافت پروانه تا تا ۱۵ شهریورماه مهلت دارند به سامانه www.mokeb.org مراجعه و ثبت‌نام کنند.

برپایی موکب منوط به دریافت مجوز از ستاد عتبات استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهمن صحرایی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه  با بیان اینکه مردم، خیران و هیت‌های مذهبی با همت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته از موکب‌های ایرانی حمایت مالی و پشتیبانی کنند، اظهار داشت: موکب‌داران اربعین حسینی کرمانشاه برای ثبت‌نام و دریافت پروانه تا ۱۵ شهریورماه مهلت دارند و درخواست می‌کنیم تا هرچه زودتر به سامانه www.mokeb.org مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان کرمانشاه با تأکید براینکه ساماندهی و صدور مجوز موکب‌ها با ستاد عتبات عالیات استان است گفت: هر فردی که در استان کرمانشاه بخواهد موکب پذیرایی یا اسکان برپا کند باید از ستاد عتبات مجوز بگیرد هیچ یک از دستگاه‌های دولتی حق برپایی موکب اربعین حسینی را ندارند تمامی نهاد‌ها و مجموع‌ها باید برای برپایی موکب‌های مردمی تلاش کنند.

او با بیان اینکه موکب‌داران کرمانشاهی باید به سمت استقرار موکب به صورت دائمی در کشور عراق و مسیر‌های تردد زائران بروند بیان کرد: ستاد عتبات عالیات استان به موکب‌های که به صورت دائمی در کشور عراق برای ایام اربعین راه‌اندازی می‌شوند در خرید زمین و تأمین مصالح مورد نیاز کمک خواهد کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه افزود: برنامه‌ریزی شده ۱۰ موکب عراقی در داخل کربلا و پنج موکب از استان کرمانشاه در مرز خسروی و مسیر راه تردد زائران مستقر شود.

انتهای  پیام/ز

 

استقرار موکب های استان کرمانشاه در مرز خسروی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار