استان یزد، بزرگترین اجتماع کشور در مراسم جهانی حضرت علی اصغر (ع)

مسئول ستاد جهانی حضرت علی اصغر (ع) در یزد گفت: بزرگترین اجتماع کشور در مراسم جهانی علی اصغر را یزد با حضور ۶۰ درصد از بانوان استان کسب کرده است.

 سیدمهدی حسینی مسئول ستاد جهانی حضرت علی اصغر (ع) در یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با بیان اینکه ۶۰ درصد از بانوان یزدی در مراسم جهانی حضرت علی اصغر (ع) شرکت می‌کنند، گفت: استان یزد، بزرگترین اجتماع کشور در مراسم جهانی حضرت علی اصغر (ع) راداراست.

او افزود: همایش جهانی حضرت علی اصغر یکی از مناسک مذهبی بزرگداشت عاشورا است که به یاد حضرت علی اصغر (ع) از سوی مسلمانان در ایران و کشور‌های دیگری شامل هند، پاکستان، بحرین، عراق، عربستان، ترکیه، افغانستان در نخستین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود.

مسئول ستاد جهانی حضرت علی اصغر (ع) در یزد با اشاره به اینکه شش هزار و ۵۰۰ مکان در جهان این مراسم را برگزار می‌کنند اضافه کرد: در استان یزد ۳۰۰ مکان برای مداسم آماده شده است که ۱۵۰ مکان آن در شهرستان یزد است.

او ادامه داد: بیش از ۱۵ هزار لباس طی سه ماه برای شیرخوارگان استان دوخته و مهیا شده است.

حسینی با بیان اینکه مراسم در روز جمعه ۱۵ شهریور ماه ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح در مکان‌های مورد نظر برگزار می‌شود تصریح کرد: مرکزیت برگزاری همایش یزد در حسینه محمد آقا واقعه در خیابان انقلاب برگزار می‌شود که به صورت زنده از شبکه یزد نیز پخش می‌شود.

انتهای پیام/ی

یزد بزرگترین اجتماع در مراسم جهانی حضرت علی اصغر (ع) در کشور شد

برچسب ها: کودکان ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار