روز سوم ار هفته سوم لیگ برتر فوتبال اسپانیا امروز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه با بازی والنسیا و مایورکا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روز سوم ار هفته سوم لالیگا امروز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه با بازی والنسیا و مایورکا آغاز شد و قرار است امشب با بازی رئال مادرید و ویارئال به پایان برسد.

تیم فوتبال والنسیا در نخستین دیدار امروز در ورزشگاه خانگی خود میزبان مایورکا بود و در پایان موفق شد با نتیجه ۲ - صفر به پیروزی برسد تا باکسب نخستین برد خود در این فصل ۴ امتیازی شود و به رتبه دهم جدول صعود کند.

دیگر دیدار امشب را تیم‌های اسپانیول و گرانادا برگزار کردند. در حالی که بسیاری از هواداران اسپانیول انتظار داشتند تیمشان در این بازی خانگی نخستین ۳ امتیاز فصل را به دست بیاورد این طور نشد و آن‌ها با نتیجه سنگین ۳ - صفر۰ شکست خوردند تا با همان یک امتیاز در رتبه نوزدهم جدول باقی بمانند.

تیم‌های فوتبال اتلتیکو مادرید و ایبار در دیگر دیدار امشب از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به مصاف یک دیگر رفتند. شاگردان سیمئونه که تا پیش از این بازی ۲ پیروزی کسب کرده بودند، شروع بسیار بدی داشتند و دقایق ۷ و ۱۹ توسط چارلز و آریبالا ۲ گل دریافت کردند تا بسیاری از هواداران این تیم را ناامید کنند. آن‌ها در ادامه توسط فیلیکس دقیقه ۲۷ به گل رسیدند تا فاصله ۲ تیم کمتر شود. این روند تا پایان نیمه نخست هم ادامه داشت و ۲ تیم با نتیجه ۲ -۱ به سود تیم میهمان به رختکن رفتند. نیمه دوم، اما بسیار متفاوت بود و شاگردان سمئونه نمایش خارق العاده‌ای داشتند، آن‌ها دقیقه ۵۲ توسط ویتولو به گل رسیدند.

آن‌ها در ادامه هم به حملات سنگین خود ادامه دادند و سرانجام دقیقه ۹۱ توسط تومس به گل سوم رسیدند تا در یک شب همراه با کامبکی فوق العاده به صدر جدول برسند و فارغ از هر نتیجه‌ای در دیگر بازی‌ها به صدر نشینی خود ادامه دهند.


بیشتر بخوانید:

کهکشانی‌ها در یک قدمی صدر/ تاتنهام و آرسنال، جدال حساس لیگ جزیره

 ناپولی ۳ - یوونتوس ۴ / پیروزی دقیقه آخری راه راه پوشان تورین با گل به خودی کولیبالی / کامبک ناپلی‌ها کامل نشد

 برنلی ۰ - لیورپول ۳/ بازگشت شاگردان کلوپ به صدر با رکوردشکنی


انتهای پیام / 

پیروزی شیرین اتلتیکو مقابل ایبار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار