مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه:

نقد منصفانه موجب بهبود فرایند کارها و خدمات دستگاه های اجرایی می شود

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: نقد منصفانه از فعالیت دستگاه های اجرایی توسط رسانه ملی می تواند به بهبود فرایند کارها و خدمات کمک کند.

نقد منصفانه  موجب بهبود فرایند کارها و خدمات دستگاه های اجرایی می شودبه گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه گفت: نقد منصفانه از فعالیت دستگاه های اجرایی توسط رسانه ملی می تواند به بهبود فرایند کارها و خدمات کمک کند.

 امیری مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه نیز ، گفت: خدمت به مددجویان بهزیستی کار مقدسی است و خوشا به حال افرادی که برای رضای خداوند به اقشار ضعیف و آسیب دیده جامعه خدمت می کنند و صدا و سیما افتخار می‌کند که در کنار بهزیستی بتواند به اقشار ضعیف جامعه و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی خدمت ارائه نماید.

این مقام مسئول ، افزود: سه معضل فقر، بیکاری و حاشیه نشینی باید با همدلی مسئولان استان حل شود و نقد منصفانه و عادلانه و مشفقانه می‌تواند در ایجاد این همدلی در راستای خدمت به مردم بسیار موثر باشد.

او  با توجه به رسالت رسانه ملی در انعکاس خدمات دستگاه اجرایی به مردم، گفت: هر خدمتی که در جامعه توسط دستگاه های اجرایی ارائه می‌شود باید یک پیوست رسانه‌ای داشته باشد تا مردم از ارائه خدمات آگاه شود.


مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با اشاره به اینکه هر برنامه‌ای که توسط کارشناسان در رسانه ملی ارائه می‌شود باید دارای یک پیوست پژوهشی و تحقیقاتی باشد، افزود: تشکیل یک اتاق فکر و هیئت اندیشه ورز می تواند ما را در تولید برنامه های پر محتوا کمک کند.

انتهای  پیام/ز

 

تشکیل  اتاق فکر برای تولید برنامه های پر محتوا صداو سیما

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.