رکورد شکنی «سریع و خشن» / فروش هابز و شاو به ۷۰۰ میلیون دلار می‌رسد

فیلم سینمایی «سریع و خشن تقدیم می‌کند:هابز و شاو» در این هفته نیز موفق ظاهر شد و به مرز ۷۰۰ میلیون دلار نزدیک شد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی فیلم سینمایی جدید یونیورسال به نام «هابز و شاو» بار دیگر در رقابت‌های گیشه جهانی موفق شد و در حدود ۳۹ میلیون دلار در گیشه جهانی این هفته فروش داشت.

اسپین آف «سریع و خشن» صدرنشنینی خود در گیشه جهان را ادامه داد و به اولین فیلم امسال تبدیل شد که برای چهار هفته متوالی توانست این رتبه را به خود اختصاص دهد. فیلم‌های پرفروشی مثل «کاپیتان مارول»، «انتقام جویان:پایان بازی»، «مرد عنکبوتی:دور از خانه» هر کدام ۳ هفته در رتبه اول گیشه جهانی بودند و از این نظر هابز و شاو آن ها را پشت سر گذاشته است.

پس از این هفته، هایز و شاو به فروش ۷۰۰ میلیون دلاری نزدیک شد و گفته می‌شود در هفته آتی به این مقدار خواهد رسید. فروش فعلی این فیلم ۶۸۴ میلیون دلار است.

این فیلم همچنان در کشور چین بسیار محبوب است و ۲۸ میلیون دلار از فروش این هفته هابز و شاو به این کشور اختصاص دارد. کشور ایتالیا نیز از این فیلم استقبال خوبی کرده و در این منطقه تا کنون فروش ۱۶۶ میلیون دلاری را تجربه کرده است. کشور یونان آخرین مقصد اکران این فیلم بود که با ۳۰۰ هزار دلار کار خود را آغاز کرد.

فیلم سینمایی «روز ورزگاری در هالیوود» نیز در با اکران در ۶۰ بازار بین المللی ۲۱ میلیون دلار فروش داشته که فروش کلی آن را به ۲۸۴ میلیون دلار می‌رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.