خدری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

استیضاح رحمانی با وجود فضای عمومی مجلس رأی نمی‌آورد

نماینده بوشهر گفت: با توجه به فضای عمومی مجلس در صورت انجام استیضاح وزیر صنعت و معدن در مجلس رأی لازم را کسب نخواهد کرد.

استیضاح رحمانی با وجود فضای عمومی مجلس رأی نمی‌آوردحجت‌الاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به درخواست ۱۳ نفر از نمایندگان برای استیضاح رحمانی وزیر صنعت و معدن، گفت: با توجه به مسائل پیش آمده خودرو می‌توان اعلام کرد که ریشه این مشکلات به دوره قبل از وزارت رحمانی باز می‌گردد، زیرا بعد از حضور وی در این وزارتخانه التهابات بازار خودرو فروکش کرد.

او ادامه داد: رحمانی از زمان آغاز کار در وزارت صنعت و معدن به دلیل وجود تجارب گسترده خود تغییر و تحولی را در بخش صنعت به وجود آورد و ما شاهد بودیم افزایش قیمت‌های ناگهانی و نجومی در این مدت کاهش بسیاری یافته است و وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: استیضاح رحمانی به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد

عضو کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد: یکی از شاخصه‌های اصلی رحمانی سرکشی و بازدید به استان‌ها و بخش گمرکات امور اقتصادی توانسته تحولاتی را ایجاد کند.

خدری با اشاره به اینکه رحمانی سه دوره نمایندگی مجلس و رئیس کمیسیون صنایع و معادن بوده است گفت: وی جزء وزرایی است که توانسته ارتباط گسترده‌ای با مجلس برقرار کند و دغدغه‌های نمایندگان را در بخش صنعت و خودرو کاملا بررسی و رسیدگی کند، بنابراین با توجه به فضای عمومی مجلس در صورت انجام استیضاح در صحن رأی خواهد آورد.

موسوی لارگانی هفته گذشته اعلام کرد که درخواست استیضاح وزیر صنعت را با ۱۳ امضا به هیئت رئیسه مجلس ارائه کرده است، اما دیروز وی طی تذکری از هیئت رئیسه مجلس خواست تا این استیضاح را اعلام وصول کند.

اما دیروز یکی از امضاکنندگان این استیضاح و از اعضای فراکسیون امید به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد که یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس به نمایندگان درخواست کننده استیضاح اعلام کرده که با توجه به دستور رهبری و خبر رسیده از دفتر ایشان انجام استیضاح در شرایط کنونی کشور به صلاح نیست.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار